Gjest sug lut Skrevet 26. desember 2011 #1 Skrevet 26. desember 2011 Er dere happy med å være gratispassasjerer? Eller er alle dere som drar opp visningstallene men ikke svartallene også de samme som klager over for liten aktivitet på forumet? NOE bør dere vel kunne si om dere syntes overskriften var verd å gå inn på ?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2011 #2 Skrevet 26. desember 2011 Jo, da, noe kan tilføres når jeg først er her inne. Med så mange innleggvisninger har jeg reagert på det samme, og det er rimelig provoserende. Har egentlig slått meg til ro med at det må være et eller annet galt med systemet. Jeg mener, så mange mennesker samlet på et og samme sted, og så klarer kun fem av dem å produsere et svar?
Gjest sug lut Skrevet 26. desember 2011 #3 Skrevet 26. desember 2011 Jeg tror det som regel er mer feil med menneskene enn med systemet.
Tauriel Skrevet 26. desember 2011 #4 Skrevet 26. desember 2011 Jeg leser på flere innlegg uten og svare, har et irriterende tastatur (som jeg til tider vil drepe) som ikke fungerer helt. Så orker ikke å sloss mot det bestandig, og nettbrettet er pakket ned *gratispassasjer*
Gjest ronja røverdatter Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 Jeg leser også mange flere innlegg enn jeg gidder å svare på, uten at jeg føler meg som gratispassasjer av den grunn. Og ja, jeg har det helt bra med det.
Storebror & Lillebror Skrevet 27. desember 2011 #6 Skrevet 27. desember 2011 Ofte "gratispassasjer" - som regel av latskap. Men svarer på noe. Mange overskrifter er villedende, ufullstendige, eller det viser seg å være mindre interessant når man går inn og leser videre. Andre ganger kan jeg gå inn på samme innlegg flere ganger om jeg har gitt et svar eller flere, for å sjekke videre respons på innlegget.
Nikamo Skrevet 27. desember 2011 #7 Skrevet 27. desember 2011 "Jeg leser også mange flere innlegg enn jeg gidder å svare på, uten at jeg føler meg som gratispassasjer av den grunn. Og ja, jeg har det helt bra med det" What she said... ;o)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. desember 2011 #9 Skrevet 27. desember 2011 Enig med storebror og lillebror. I tillegg har andre ofte svart det jeg ville svare, så da er det ikke nødvendig å gjenta det.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. desember 2011 #10 Skrevet 27. desember 2011 Signerer Renate77 #9. Ofte er det jeg ville si allerede sagt, og med mindre det er av betydning at det kommer frem at flere mener det samme, synes jeg bare det er dumt med ti som svarer akkurat det samme. Men, jeg er enig i at det kan være provoserende når det en viktige tema som får mange visninger, men kun et par halvhjertede svar. Men det er vel for så vidt vanlig på forum generelt?
Mandalas Skrevet 27. desember 2011 #11 Skrevet 27. desember 2011 Fader at jeg gikk inn her, da må jeg vel svare noe da. Selvsagt synd at det er lite aktivitet her, men man må da få lese på åpne forum uten å svare. Er jo samtidig uinteressant med en haug av svar som er intetsigende..
Ulldott Skrevet 27. desember 2011 #12 Skrevet 27. desember 2011 Føler også at jeg må svare noe nå.... Siden du insisterer liksom.... Jeg mener det samme som alle de andre
Magia Skrevet 27. desember 2011 #13 Skrevet 27. desember 2011 Slik som i den tråden her f eks - en haug av svar som er intetsigende
ellen-propellen Skrevet 27. desember 2011 #14 Skrevet 27. desember 2011 Jeg leser ofte tråder jeg ikke svarer på. Mange ganger er innlegget noe annet enn hva jeg tror basert på overskriften. Enten så kan jeg ikke svare eller så vil jeg ikke. Men, jeg klager ikke på dårlig aktivitet heller :-P
Gjest sug lut Skrevet 27. desember 2011 #15 Skrevet 27. desember 2011 Men dere som svarer her nå er jo navn som svarer på andre innlegg også, det er ingen nye og ukjente. Det ville jo vært fantastisk om det viste seg at egt er det ikke flere enn 13 mennesker på Dib alt i alt, og resten av innleggene er også bare oss selv i drag/anonymt. Men jeg har mine tvil om at det er sånn.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. desember 2011 #16 Skrevet 27. desember 2011 hehe... ja det skulle tatt seg ut! (Jeg er nå forresten aldri anonym)
ellen-propellen Skrevet 27. desember 2011 #17 Skrevet 27. desember 2011 Den teller meg sikkert hver gang jeg er inne og leser ett svar også
ellen-propellen Skrevet 27. desember 2011 #19 Skrevet 27. desember 2011 Jeg la nettopp merke til at det bare er meg som leser anonymforum. Kan det stemme da?
Gjest sug lut Skrevet 27. desember 2011 #21 Skrevet 27. desember 2011 Smileyjævel. Glemmer at de dukker opp nå.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 27. desember 2011 #23 Skrevet 27. desember 2011 Liker at det nå går an å "like" jeg. Da kan man "signere" et innlegg uten å måtte skrive det / lage ny post. Fin måte å si seg enig med andre på.
ellen-propellen Skrevet 27. desember 2011 #24 Skrevet 27. desember 2011 Hihihi, neida sug lut. Jeg er ikke de 205. Men på anonymforum sin forside, under emnene står det 1 bruker leser dette forumet akkurat nå. Og litt blablabla. Det ligger en slik under denne tråden også. Ps, jeg liker smiley :-D
Gjest sug lut Skrevet 27. desember 2011 #25 Skrevet 27. desember 2011 Smiley er djevelens verk. Men nå skal jeg like meg sjøl fortløpende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå