Gå til innhold

yey or ney på det nye forumet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var virkelig ikke ett skritt i riktig retning! Forumet er jo helt ødelagt jo! Det som var fint med dib var at man hadde alt oversiktlig, men nå må en scrolle seg langt inni granskauen! Liker ikke dette i det hele tatt! ønsker meg den gamle dib med noen små forbedringer til jul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ney..skikkelig synd, for jeg likte meg veldig godt her tidligere. Nå er det blitt alt for tungvindt for meg. Får nesten hodepine av å navigere meg rundt. Har tidligere vært bittelitt oppgitt over fb forandringer, men de har det tatt ca et halvt døgn å venne seg til så har alt vært greit på en måte. Dette her....Ikke bra. Og jeg er ikke en som klager over forandringer altså

Skrevet

Ikke bra i det hele tatt og tror de kommer til å miste mange brukere, men også. Nesten så jeg blir litt trist... :P

Skrevet

Ney.. Var inne i 10 minutter i går.. (i motsetning til 5 timer før), og er inne akkurat nå, men kommer til å logge meg ut igjen etter denne posten..

Håpte jeg skulle få en bedre følelse for stedet i dag enn jeg fikk igår, men neyy...

Blir nok adios her..

Skrevet

Hei på dere.

Dette var kjipt å høre. Men jeg skjønner at det er litt tungvint i begynnelsen.

Jeg kan dessverre med sikkerhet si at vi ikke kommer til å få tilbake det gamle forumet. Teknologien, blant annet, var altfor dårlig. Og det kunne vi ikke fikse på.

Men hvis dere hadde ønsker om det nye forumet da, hva skulle det være?

Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger.

Hilsen Elin.

Skrevet

Dette er bare rot, og skikkelig dårlig i forhold til hva det var.

Jeg forstår konseptet her, men dette er grunnen til at jeg har vært her og ikke på andre fora. Her var det enkelt og greitt, nå er det blitt samme som all den andre dritten jeg ikke gidder bry meg med.....

Ikke kan en svare under det svaret en vil. De sliter med at en kan være fullstendig anonym. Og det er så mye mer galt at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.... Greit noe er "barnesykdommer", men de har selv sagt at en ikke kan svare direkte under svaret en vil svare på. Og det er så typisk, og så dårlig.

Dårlige greier, dette her. De var faktisk litt forut for sin tid i det gamle systemet...... Dette er bare same shit as the rest.....

Skrevet

Dette er bare rot, og skikkelig dårlig i forhold til hva det var.

Jeg forstår konseptet her, men dette er grunnen til at jeg har vært her og ikke på andre fora. Her var det enkelt og greitt, nå er det blitt samme som all den andre dritten jeg ikke gidder bry meg med.....

Ikke kan en svare under det svaret en vil. De sliter med at en kan være fullstendig anonym. Og det er så mye mer galt at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.... Greit noe er "barnesykdommer", men de har selv sagt at en ikke kan svare direkte under svaret en vil svare på. Og det er så typisk, og så dårlig.

Dårlige greier, dette her. De var faktisk litt forut for sin tid i det gamle systemet...... Dette er bare same shit as the rest.....

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

NEY!

Dumt dere ikke går tilbake til det gamle da, da dere kommer til å miste en del brukere. Eller iallefal minke aktiviteten her inne..

Er ikke det viktigste at brukerne er fornøyde egentlig? Har ikke lest ETT positivt innlegg om det nye forumet. Det burde vel forsovet si nok.

Prøv iallefal å få det noenlunde likt som det gamle da. Dette er bare møkk. Hvitt og trist, ser ut som en nettside jeg hadde da jeg gikk på ungdomskolen... Og jeg er ikke svært teknisk..

Skrevet

Hm.. Det var dumt da.

Heldigvis har vi fått en del positiv tilbakemelding også, så forhåpentligvis går det seg til til slutt!

Og anonymbiten er heldigvis også fikset.

Så jeg krysser fingrene for at dere holder ut og blir vant til det etter hvert.

Ha en riktig god jul! :)

Skrevet

Noe dere kan forbedre er layouten. Jeg føler som jeg har gått rett inn i en fjortisverden bestående av japanske tegneserier.

En annen ting er at hvert innlegg tar for stor plass på framsiden, slik at antall innlegg man får øye på blir veldig begrenset.. Man må også scrolle endel nedover for å få se alle..

Før hadde man fugleperspektiv, og hadde egentlig god oversikt over det aller meste. Nå blir det rett og slett for mye jobb for latsabber som meg selv.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Har ikke fått kikket så mye rundt her inne etter endringene, men bortsett fra noen småting så er mitt nesten-førsteintrykk at det virker greit

Skrevet

Jeg synes det er MYE bedre nå :)

Skrevet

Foreløpig ney =/

Men kanskje det blir litt bedre om jeg blir vandt med det.

Skrevet

Det får et TJA fra meg.

Førsteinntrykket er ikke fullt så bra, men jeg blir kanskje vant til det etterhvert...

Skrevet

Jeg synest det var bra på dib for seks, syv år siden.

Det var da en super søke funksjon.

Man kunne være anonym på alle forum.

Det var ikke så mange forum.

Man kunne se hvor mange som var innlogget

Man kunne se hvor mange som var besøkende.

Man hadde liste over aktive brukere.

Det var det som behøvdes.

Så ble søke funksjonen knyttet opp til google, og man fikk opp alt anna tull, og ikke bim innlegg.

Så ble det økt opp i forum, og mange ble tomme.

Så tok de anonymknappen fra de flese forum, og folk gadd ikke skrive noe, da Norge er et lite land, og det skal ikke så fryktelig mye til for at man kan samle nok info til å forstå at det er naboen som forteller om aproblemene sine

Nei, det var faktisk mye bedre.

Enkle er ofte det beste, og at tin funker, det er bra.

Gjest Klaraklar
Skrevet

Neimen, Kari W. Romøren da, sitter du og liker innlegg her nå? Har ikke du dratt krakken bortåt glaset og pusta på ei stund ennå?

Men, jaja, dere får suge til dere de positive tilbakemeldingene dere får, det er jo ikke så mange av dem. Det blir nok bedre omsider når dere har klart å luke vekk de gamle traverne og det har kommet nye skudd på stammen som liker dette fjortisuttrykket. :)

Nå skal jeg prøve å ta juleferie, og en enda lenger ferie fra dette forumet. Her er det helt klart NEY for min del. Lykke til videre med å utarbeidet med det nye forumet. :)

Skrevet

Tja.. Ney til at aktiviteten har gått ned veldig (men det kan også være fordi det nærmer seg jul).

Ellers liker jeg forumet egentlig. Det er greit nok, akkurat som det gamle også var.

Skrevet

synes vi rett å slett skal gå i protest jeg !

streike fra hele dib/bim en uke!

Skrevet

Hadde forsiden gitt bedre oversikt over innleggene slik som før (lang liste over alle innlegg for hvert forum) hadde ikke dette vært så ille :)

Skrevet

ney, rotete og vanskelig å finne frem

Skrevet

Jeg sier yey, bare det blir litt mer aktivitet. Nå er det rimelig dødt her.

Det som plager med med det nye er den turkise fargen.

Skrevet

Skuffa ja.minner meg mer om alle de andre forumene på nett.like kjedelig og håpløse.Skjønner ikke hvorfor de liksom skulle gi siden en ansikt løfting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...