Gå til innhold

Vi har fått "nytt" forum!!


Gjest elin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ann-Mari

"Ok :) Vil det da fortsatt være mulig å finne de gamle notatene som er skrevet tidligere?"

 

Ja Sjarmtroll09, all informasjon og notater vil bli tilgjengelig. De ligger lagret i vårt databasesystem, og vil bli tigjelgelig når dagboken blir aktiv igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Jeg ser at de trådene fra donorsæd/egg ikke er kommet med i det endrede forumet. Det er det forumet som tidligere het donorforeldre eller noe sånt - det var liten aktivitet der - så smart om det forumet blir slått sammen med Donorsæd/egg. Men håper trådene fra "mitt" gamle forum kommer med:)

 

LA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Dette var blitt en rotete uoversiktlig side.

Ser ut som dere har kasta ut et halvferdig produkt.

Liker ikke.. Ennå ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligalene: Vi slo sammen flere forumer som handlet om mye det samme. Som du la merke til, så var det lite aktivitet i noen av dem.

 

Men ingen tråder er blitt slettet, er det noe spesielt du leter etter som jeg kan hjelpe deg med å finne?

 

Purr+Purrfect: Liker at du skriver "ennå"! Tipper du kommer til å like det når du er blitt litt varm i trøya ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Et forslag for å få sidene til å bli kortere og mer oversiktelig er å ha titlene på trådene i en mindre font og på en linje.

 

Det er jo ingen hensikt å dele f.eks tittelen "Like mye mensenmurringer uansett om en er gravid eller ikke? (samme som pÃ¥ bli gravid)" på hele 6(!!!) linjer + 3 linjer til får å si hvem som har opprettet innlegget og når. Få alt på en linje og utnytt skjermbredden mer. (eksempel hentet fra 1.trimester)

 

Oransje tekst har dårlig lesbarhet også, ..

 

Se på f.x layouten på Kvinneguiden. Alt er på en linje, veldig oversiktelig og lett. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari

Hei Minihjau,

 

Dette er noe vi ser på å forbedre og flere som har nevnt, og vi kommer garantert til å gjøre en del endringer her for å gjøre det mer optimalt og brukervennlig. Når denne endringen vil komme vet jeg ikke, men takk for tilbakemeldingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hele er helt utrolig "rotete" og uoversiktelig. Jeg orker rett og slett ikke å skulle lete meg frem etter det ene og det andre, så jeg kommer rett og slett ikke til å bruke dette forumet lenger. Saver den "gamle" versjonen der forumene var i fokus. Må si jeg ble utrolig skuffet når jeg skulle klikke meg inn på "barnimagen" og så alle endringene. Den nye web adressen er i mine øyne mer "vanskelig" å huske (det hender jo at man vil logge seg inn på andre pc`r en den hjemme, og da må man jo som regel skrive inn adressen på nytt). Noen ganger er det enkle det beste - og det gamle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg vil ha tilbake barnimagen slik det var !!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hyggelig ;-)

 

@LykkeligMamma2010: Jeg er sikker på at du kommer til å synes at det også er enkelt å bruke dette nye forumet når du er blitt litt vant til det. Alt virker mye vanskeligere når det er nytt! :-)

 

Du kan forresten fortsette å bruke den webadressen du alltid har brukt - når du skriver inn barnimagen.com eller barnimagen.no blir du automatisk sendt til riktig sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var her inne kun pga forumet, for jeg likte dette forumet bedre enn forumet på Babyverden. Ellers liker jeg babyforum bedre enn BIM. Men nå har jeg liksom ingen grunn til å være her. Beklager å si det, men jeg er overhodet ikke fornøyd med det nye forumet. Det "gammle" forumet var MYE bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KLP.

Det var jo trist å høre.

Jeg får si som min kollega: debattene og innholdet er fortsatt det samme, selv om det ytre har forandret seg litt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lykkeligalene.

Jeg tror de skal være der inne, for vi har tatt vare på alle.

Er det noen du savner?

 

Hvis du heller vil sende en mail til meg må du bare gjøre det:

[email protected].

 

Så skal jeg finne de for deg.

Elin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

savner de gamle trådene, altså størrelsen på dem. synes rett og slett det ble kjedlig her inne. sikkert mye bra, gir siden en liten sjanse før jeg melder meg ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...