Gå til innhold

Vi har fått "nytt" forum!!


Gjest elin

Anbefalte innlegg

Hei alle BIM'ere.

Som mange sikkert har fått med seg har vi nå fått "nytt" forum. Designet er nytt, og en del av det tekniske.

Men tråder, brukere og forum er det samme. Alt innholdet er her fortsatt.

Her er en liten oppsummering:

http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article717436.ece

 

Vi jobber hardt med å få alt på plass, og dere vil oppleve at barnesykdommene forsvinner litt etter litt.

 

Vi vil gjerne vite hva dere mener!

Og vil du heller sende e-post, kan du så klart det: [email protected].

 

Dette blir bra!

Vennlig hilsen Elin, forumansvarlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det med at man må dobbeltklikke og holde for og logge inn/Endre fødselsdato o.l vil helt sikkert endre seg :)

Men har ett spørsmål ang min side:

Før når jeg trykte på :Din Side. Så kom det opp info om hvor mange dager det er igjenn o.l, hvor finner man dette nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker lettere måte å gå fra forum til forum på, og det som er blitt nevnt med hvor langt du er på vei kunne jeg tenkt meg som startside når du logger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Hei! Det med at man må dobbeltklikke og holde for og logge inn/Endre fødselsdato o.l vil helt sikkert endre seg :) Men har ett spørsmål ang min side: Før når jeg trykte på :Din Side. Så kom det opp info om hvor mange dager det er igjenn o.l, hvor finner man dette nå?

 

ønsker lettere måte å gå fra forum til forum på, og det som er blitt nevnt med hvor langt du er på vei kunne jeg tenkt meg som startside når du logger på.

 

Hei LilleGull2012<3 og Scarlette,

 

Problemer med logg inn og endring av fødselsdato vil endre seg, og dette jobber vi med å få løst.

 

Når det gjelder "Min side" med "Termindato" og "Mine barn" så er dette også noe som vil jobber med å få på plass. Vi håper på å få dette ut rundt romjulen/nyttår. Da vil man også få opp en tekst om hvilken termin uke man er i, og man vil kunne lese mer i en artikkel. Vi håper også på at "Min side" skal kunne bli en startside.

 

Vi jobber med å få på plass en "Snarveisboks" som vil ligge på høyreside over "Nylig opprettede emner". Her vil man finne en forumsliste over alle forum og direkte linker til de mest populære forumene. Dessverre har vi litt problemer her også, men teknikerene jobber med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :)

Så bra :) Da ser jeg frem til å kunne bruke forumet maksimalt når "Barnesykdommene" og resten er på plass!

*Klapp på skulderen* Til Administratorene! Flinke er dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ann-Mari
Hei og hopp :) Så bra :) Da ser jeg frem til å kunne bruke forumet maksimalt når "Barnesykdommene" og resten er på plass! *Klapp på skulderen* Til Administratorene! Flinke er dere :)

 

Takk det tar vi med oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Hei, jeg lurer på hvilke kriterier dere har brukt når dere reduserte antall forum?

 

Hei pusenin,

 

Elin (som er forumansvarlig) har diskutert dette med dere brukerene, i tre omganger, på hvilke forum som skal/bør prioteres. Deretter er det også blitt tatt en runde på "huset" her, for en siste finpuss. Håper dette besvarer spørsmålet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har foresten ett tillegsspørsmål:

På forumene så har ikke Æ ø og å Kommet slik at de vises som bokstaver, er pr nå rare tegn.. Er dette også noe dere er ops på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Hei! Har foresten ett tillegsspørsmål: På forumene så har ikke Æ ø og å Kommet slik at de vises som bokstaver, er pr nå rare tegn.. Er dette også noe dere er ops på? :)

 

Dette er noe vi er klar over, og teknikerene jobber på fullt for å løse dette + andre problemer. Men vi får leve litt med de rare tegnene, og så plutselig så får vi de flotte Æ, ø og å på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av terminklubbene for 2012?

foreløpig er jeg ikke så begeistret for layouten på det nye forumet. Synes lite av siden/skjermen blir utnyttet. Fryktelig lange lister gjør alt uoversiktelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det nye forumet ser bra ut! Litt uvant, men det blir man fort vant til ;-)

 

Det jeg syns er litt dumt, er sorteringen over forum. Sånn som "Fødesteder", de er ikke ofte i bruk! Mens "Bli-gravid og "Gravid-forumene" (trimester og sprø jordmødrene) er i bruk daglig, kunne det gått an å få de lenger opp?

 

Ellers regner jeg med at det er mye som blir endret underveis ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Hvor har det blitt av terminklubbene for 2012? foreløpig er jeg ikke så begeistret for layouten på det nye forumet. Synes lite av siden/skjermen blir utnyttet. Fryktelig lange lister gjør alt uoversiktelige.

 

Hei Minimjau,

 

Terminklubbene for 2012 jobbes med nå, og de legges ut fortløpende. Så de er nok på plass ilp av kvelden.

 

De lange listene jobber vi med nå på å få kortet ned, men om du vil så kan du huke vekk de forumene du ikke følger så mye med på selv. Hvordan du gjør dette kan du lese om her: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article717436.ece

 

Grunnen til at vi bruker så lite av skjermen er fordi det er mye som trenger plass når man har et forum. Men en ting er sikkert og det er at vi har fått et større forum område nå enn det det var før, tro det eller ei. :) Men jeg håper forumet vokser litt på deg og at det blir bedre etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Jeg syns det nye forumet ser bra ut! Litt uvant, men det blir man fort vant til ;-) Det jeg syns er litt dumt, er sorteringen over forum. Sånn som "Fødesteder", de er ikke ofte i bruk! Mens "Bli-gravid og "Gravid-forumene" (trimester og sprø jordmødrene) er i bruk daglig, kunne det gått an å få de lenger opp? Ellers regner jeg med at det er mye som blir endret underveis ;-)

 

Hei Babysyk85,

 

Vi jobber med forumstrukturen nå, og vi tar til oss det dere sier om hvilke forum dere vil ha høyere opp på forum forsiden. Men vi kan dessverre ikke få prioritert opp alle. Men det kommer til å komme oppdateringer fortløpende, og det har allerede skjedd en god del siden vi byttet forum kl.08.00 i dag tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Hurra for Liker-knappen! Ryddingen regner jeg med pågår for fullt ;)

 

Liker-knappen er en favoritt blant oss også :) Håper flere for øynene opp for den!

 

PS: Rydding pågår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner linken "150 siste innlegg". Er det planer om å få noe tilsvarende, som gir en oversikt over alle forumene? Nå må jeg jo gå inn på hvert forum og se om det er noe nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig si at dette nye forumet liker jeg IKKE! MYE ROT! Vanskelig å finne frem til enkelte forum, tungvindt.. Savner den gamle jeg :(

 

Men med tid blir det vel en ny vane, men likte den game mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Jeg savner linken "150 siste innlegg". Er det planer om å få noe tilsvarende, som gir en oversikt over alle forumene? Nå må jeg jo gå inn på hvert forum og se om det er noe nytt...

 

Hei GGI,

 

Jeg er helt enig med deg at linken "150 siste innlegg" er nyttig, så denne kommer vi til å gjenskape om en liten stund. Akkurat når vet jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Jeg må ærlig si at dette nye forumet liker jeg IKKE! MYE ROT! Vanskelig å finne frem til enkelte forum, tungvindt.. Savner den gamle jeg :( Men med tid blir det vel en ny vane, men likte den game mye bedre!

 

Hei ♥Alvepia♥GRAVID♥,

 

Vi jobber akkurat nå med å få forumstrukturen enklere, men dette tar dessverre litt tid siden vi må gjøre dette manuelt. Men jeg håper at det vokser på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Hvor er dagboken blitt av?? Har skrevet dagbok hver uke til nå i svangerskapet, men nå er den borte..?

 

Hei Sjarmtroll09,

 

Dagbokfunksjonen er noe som vil bli lagt til forumet senere. Dessverre ser det ut til at det har blitt en glipp i at vi har glemt å kommunisere dette ut til dere. Dette beklager vi på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sjarmtroll09, Dagbokfunksjonen er noe som vil bli lagt til forumet senere. Dessverre ser det ut til at det har blitt en glipp i at vi har glemt å kommunisere dette ut til dere. Dette beklager vi på det sterkeste.

 

Ok :) Vil det da fortsatt være mulig å finne de gamle notatene som er skrevet tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...