anonymous7 Skrevet 21. desember 2011 #26 Skrevet 21. desember 2011 Må bare si at forumet ser kjempebra ut på mobil (iPhone, Safari)!!! Kjempeflott! Og helt annerledes enn på desktop. Nice
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #27 Skrevet 21. desember 2011 Må bare si at forumet ser kjempebra ut på mobil (iPhone, Safari)!!! Kjempeflott! Og helt annerledes enn på desktop. Nice Hei anonymous7, Så bra at du likte mobilversjonen vår! Dessverre så måtte vi ta den ned etter at vi fant en feil, men vi håper på å få denne opp å gå igjen i morgen.
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 21. desember 2011 #28 Skrevet 21. desember 2011 helt enig! GRUSOMT!!! de kunne heller bare fjernet de forumene som ikke ble brukt på det gamel oppsettet og byttet litt farger osv enn å gjøre det om så mye.... kommer ikke til å fortsette å være her inne...
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #29 Skrevet 21. desember 2011 Takk for svar! Jeg synes det er bra at det oppfordres til å bruke nick (ved å bare kunne 'like' signerte innlegg)! "Hot" bør nok justeres opp til 100 svar, for 17 svar blir det raskt når folk engasjeres. FAQ-en tenker jeg bør ligge sentralt. Jeg er enig med deg Lammelåret for man har jo et nick som man allerede er nokså anonym med. Men det er jo en del som vil hergardere seg ved å være anonym oppå dette igjen, så derfor blir nok anonymknappen med oss en god stund til "Hot" kommer vi nok til å oppjustere ja, 17 svar er ikke fryktelig mange. Også kommer vi nok til å legge FAQ mer sentralt, lage en sak på dette og ha hjelplinken i bunnen. Dessverre så har vi ikke fått alt dette på plass enda, men det kommer
Gjest Ann-Mari Skrevet 21. desember 2011 #30 Skrevet 21. desember 2011 helt enig! GRUSOMT!!! de kunne heller bare fjernet de forumene som ikke ble brukt på det gamel oppsettet og byttet litt farger osv enn å gjøre det om så mye.... kommer ikke til å fortsette å være her inne... Hei ˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙07&11, Beklageligvis så var den gamle forumløsningen for dårlig, full og treg så vi måtte gjøre et bytte for å kunne fortsette Barn i magen og Din baby. Valget falt da på denne løsningen. Denne løsningen er veldig forskjellig fra den gamle, og jeg skjønner at den kan være litt forvirrende i starten men det kommer seg når man blir vant til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå