Gå til innhold

For et rot!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var utrolig skuffende å logge seg inn her idag. For en utrolig rotete side. Ønsker tilbake den gamle siden i forhold til dette her. Håper virkelig dette blir ordnet opp i, og at dette ikke er en endelig endring. Da tror jeg flere forsvinner herfra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ohh my god, dette ble ikke mye til forbedringer.

Skal skrive et siste innlegg på Ris og Ros, om jeg finner det? Så forsvinner jeg herfra, de har kommet opp med en utrolig dårlig løsning her.

Gjest Ann-Mari
Skrevet

Hei alle sammen,

Vi har rullet ut nytt forum i natt, og sliter dessverre enda litt med et par bugs som henger igjen. Dette jobber vi kontinuerlig med, og ting vil løse seg etterhvert. Men vi beklager ulempen dette medfører, men håper at dere kan ha litt tålmodighet med oss.

Skrevet

Jeg har prøvd ut det nye forumet i noen uker nå, og jeg syns det funker veldig fint. Det er litt uvant i begynnelsen, og nå er det litt småbugs rundt og kring, men jeg syns det er fantastisk lettvint å bruke i forhold til det gamle. (Btw, sjekk ut mobilversjonen også hvis den er rullet ut nå, enklere blir det ikke. :) )

Skrevet

Må kaste meg på å si meg enig. For et rotete oppsett :s liker absolutt ikke layouten på det nye forumet. Likte mye bedre listene over innlegg som var i det gamle, og tror nok ikke jeg kommer til å være aktiv her inne stort lenger. Kjempeskuffet over resultatet langt i allefall.

Skrevet

Helt enig at dette var bare rotete :(

Skrevet

Jeg synes det virker greit, men sliter med å finne de forskjellige forumene jeg leter etter...

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Jeg synes det virker greit, men sliter med å finne de forskjellige forumene jeg leter etter...

Hei Rose -3. troll i 2012,

Vi jobber nå på spreng med å få orden på forumstrukturen, så forhåpentligvis så skal dette bli lettere når alt er på plass :)

Skrevet

Rotete og uoversiktlig! :(

Hvor er innlegget jeg opprettet feks+

Skrevet

Denne siden ble virkelelig ille. Jeg har vært her inne på disse sidene for jeg syns de har vært så oversiktelige og greie, men nå tror jeg kanskje at jeg prøver å finne et nytt forum. For dette var skikkelig rotete greier.

Skrevet
Rotete og uoversiktlig! :( Hvor er innlegget jeg opprettet feks+

Du finner alle innleggene dine om du klikker på innloggingsnavnet ditt til høyre litt langt opp på siden, og velger "Mitt innhold". Si fra om du ikke får det til!

Skrevet

Er enig med alle her inne. Men det er nå ganske nytt og tar tid å venne seg til det.

Skrevet

Her er da lagt mer vekt på utseende enn funskjonalitet, iallefall på desktop-utgaven (jeg har ikke sett mobilutgaven enda).

Det fører til at det blir tungt for mange nettlesere å kjøre. Jeg har ikke sjekket kildekoden osv. men håper i det lengste dere har unngått flash og andre ting som gjør det tungt og ustabilt.

Det enkleste er ofte det beste. Forumet www.diskusjon.no er et godt eksempel, synes jeg.

Det at det er en uendelig lang liste (over forumtemaer) man må skrolle nedover skjønner jeg kan funke bra i et mobilgrensesnitt, men virker unødvendig og kronglete på desktop.

Når det gjelder fargetemaet (lilla og blått) kunne blåfargen med fordel vært mørkere for å få mer kontrast til den hvite bakgrunnen. Da blir det mer behagelig å lese. Håper også dere får ordnet visning av æ, ø og å i overskrifter osv.

Grensesnittet ser foreløpig uferdig og klønete ut i Safari og IE, for eksempel vises menyelementene øverst (Hovedsiden, Helse, Foreldreguiden osv.) feil.

Jeg ville brukt litt tid på CSSen og gjort dette litt mer funksjonelt, om jeg var dere:)

Lykke til!

Skrevet

Irriterende side.... savner det gamle oppsettet.

Dette ble for rotete... Måtte lete en stund før jeg fant Anonym forumet...

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Hehe, må le litt. Jeg har vært på en del forum gjennom tidene og hver gang det skjer noe nytt kommer et hylekor om hvor tungvindt og dumt alt er. Men erfaringen viser at alt går seg til, og så har vi vel en medfødt motstand mot det meste som er nytt.

Man bør vel gi det noen dager før man hyler opp om at det gamle var bedre.

Skal bli spennende å teste ut hvordan dette virker.

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Irriterende side.... savner det gamle oppsettet. Dette ble for rotete... Måtte lete en stund før jeg fant Anonym forumet...

Heisann :)

Nå har vi lagt anonymforumet i toppen av forumlisten, siden dette var et forum som mange av dere etterlyste rask tilgang til. Håper dette hjelper.

Innen et døgn så skal vi også få på plass en snarveisboks på høyre side, slik at det blir lettere å finne de mest populære forumene + en liste over alle forum. Jeg skjønner at det lett kan bli litt forvirrende nå i starten, og dette beklager vi.

Gjest Ann-Mari
Skrevet
Hehe, må le litt. Jeg har vært på en del forum gjennom tidene og hver gang det skjer noe nytt kommer et hylekor om hvor tungvindt og dumt alt er. Men erfaringen viser at alt går seg til, og så har vi vel en medfødt motstand mot det meste som er nytt. Man bør vel gi det noen dager før man hyler opp om at det gamle var bedre. Skal bli spennende å teste ut hvordan dette virker.

Så bra ronja røverdatter! Håper på at du kommer til å sette pris på det nye forumet. Det ser nok litt annerledes ut, men vi har de samme forumene og de samme debattene :)

Skrevet

Jeg syns også dette bare var rot! Å den listen over forum syns jeg var eviglang!

Forresten, er det noen som vet hvor bli gravid forumet er blitt av?

Jeg finner det bare om jeg går inn på min side også videre til innlegg jeg har skrevet på, men syns det var en veldig tung måte å gjøre det på.

Skrevet
Hehe, må le litt. Jeg har vært på en del forum gjennom tidene og hver gang det skjer noe nytt kommer et hylekor om hvor tungvindt og dumt alt er. Men erfaringen viser at alt går seg til, og så har vi vel en medfødt motstand mot det meste som er nytt. Man bør vel gi det noen dager før man hyler opp om at det gamle var bedre. Skal bli spennende å teste ut hvordan dette virker.

Enig med deg, synes folk sutrer fort og forventer at alt skal fungere perfekt med en gang. Jeg synes det ser bra ut i første omgang.

Skrevet

Er det meningen at liker-knappen bare skal være synlig på noen tråder/forum?

Hva er en "hot" tråd?

Etterhvert bør dere lage en utfyllende FAQ.

Gjest Ann-Mari
Skrevet

Hei Lammelåret,

Det er meningen at Liker-knappen skal være på alle forum, men man kan ikke like anonyme innlegg.

En tråd blir "Hot" etter at det har fått 17 svar. Dette er et tall vi kan justere opp etter hvordan vi ser det går i forumet.

Vi kommer til å lage en utfyllende FAQ som kommer til å ligge på "Hjelp" sidene (akkurat nå finnes denne linken kun helt i bunnen av siden: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php?app=core&module=help) + at litt hjelp kan man kanskje finne her: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article717436.ece

Skrevet

Takk for svar!

Jeg synes det er bra at det oppfordres til å bruke nick (ved å bare kunne 'like' signerte innlegg)!

"Hot" bør nok justeres opp til 100 svar, for 17 svar blir det raskt når folk engasjeres.

FAQ-en tenker jeg bør ligge sentralt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...