Gå til innhold

Hvor dyr gave gir du mannen/samboeren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle stå hadde ikke kjøpt noe bare for å kjøpt noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 1500 kr. Tipper han kjøper for rundt det samme uten at jeg egentlig vet..

Skrevet

1200,- endte jeg på i år, i fjpr ble det litt mer da det var mer han ønsket seg/ trengte.Skulle egentlig ikke bruke så mye mer en 700-1000,- i år, men siden han ble pappa for første gang i år tenkte jeg han måtte få en Til: pappa - gave også!

Skrevet

Gavekort på 6000 på siba. Blir nok en tv, så jeg får jo glede av den jeg også;-)

Skrevet

Vi satte opp 1000 kr hver på gavebudsjettet vårt... så jeg brukte det, men har også kjøpt inn masse småpjus... som feks bruktbøker, dataspill, noen teskjorter osv :P

Skrevet

Han får to gaver av meg til en verdi på ca 1000 kr. Vi tenker ikke pris når vi handler til hverandre (innenfor rimelighetens grenser, selvsagt!), men hva den andre liker og vil bli glad for.

Skrevet

Kjøpte ei jakke til mannen i dag. Kostet 2000,- på tilbud (kostet egentlig 3000,-) mannen min er merkefreak, og liker som regel aldri noe av det jeg kjøper, så det blir vel byttet dette også ;)

Har ymtet at jeg synes vi skal finne en "sum", og ikke over 1000,- men det gikk han ikke med på gitt...

Skrevet

3000,- Vi liker å kjøpe skikkelige gaver til jul og bursdag.

Skrevet

Vi kjøper gjerne dyre gaver til hverandre. I år har jeg kjøpt en ipad til rett under 4000. I fjor kjøpte jeg iphone. Året før fotoapparat. Vi kjøper sjeldent slike store ting til oss selv da, morsomt å kunne gi det i presang. Mannen har snakket om ipad leeeenge, så jeg vet han blir glad. :)

Skrevet

ok. takk for svar.

i dag kjøper jeg gave til min samboer. gir samme til han som han har gitt til meg.

blir gavekort , det liker han, og greit å ha i januarsalget!

HI

GOD JUL!

Skrevet

Jeg syns gavekort er veldig upersonlig. Så ville aldri falt meg inn å gi det til nærmeste familie. Men vi er alle forskjellige :) Det viktigste er at han blir glad :)

Skrevet

Vi pleier å kjøpe det vi har lyst til til hverandre, uten å avtale pris på forhånd. Det er jo ikke det som teller. I fjor fikk mannen gave for 4000,- hos meg, ett annet år kan det bli for 700,-. I år skal vi bare kjøpe noe felles, så det ble kun en liten ting fra ungene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...