Gå til innhold

Hvor dyr gave gir du mannen/samboeren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at mannen har brukt 1000kr på meg, jeg synes egentlig 500kr var nok..men føler nå at han blir skuffet om jeg ikke gir det samme?!

Hmmmmmmm

ps: vi har god råd men jeg ser ikke vits i å kjøpe dyre gaver til hverandre når begge generellt kjøper det vi trenger ellers i året.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har han bursdag rett før jul, men totalt får han 1800 kr til bursdag og 1800 kr til jul (jakke).

Men det er klær som han har veldig bruk for da...

Skrevet

I år bruker jeg bare 400kr. Har pleid å ligge på mellom 500 og 1000. Har vært student hele veien men nå er jeg kun student og har ikke deltidsjobb.

Skrevet

ok, andre? tror jeg bare kjøper for 1000 kr til han også da...

Skrevet

Vi pleier å bruke 3000-4000 på gaver til hverandre. I år har jeg kjøpt en vinterjakke han ønsker seg og trenger.

Skrevet

Jeg har kjøpt for 1800kr til han i år

Skrevet

Jeg har kjøpt for 3000kr fra meg og barna, og 200kr fra barna alene.

Skrevet

Har kjøpt klokke til 2500,-

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å bruke så mye, men syntes klokka var så fin.

Skrevet

+ at jeg kjøper stømpefyll, og en liten gave fra barna

Skrevet

12000. Men det er en tur, så halvparten er jo til meg da ;D

Skrevet

Foreløpig 400 kr, men tenkte å finne en ting til så det blir mellom 500-700 kanskje.

Skrevet

I år ble det 700 kr. Har ikke noe fast pris, men kjøper som regel noe han trenger, og i år ble det denne summen. Jeg tror nok jeg kjøper dyrere gaver enn han, men det bryr jeg meg ikke noe om. Vil ikke han han skal blakke seg helt for å kjøpe noe bare for å kjøpe noe if you know what I mean ;)

Skrevet

Rundt 1000 kr er vanlig her i huset, noen ganger mer og noen ganger mindre.

Skrevet

Kjøpt Ipad....husker ikke nøyaktig hva jeg ga. Men den er egentlig til oss begge fra meg..hihi...

Skrevet

Kjøpt Apple tv til han til 1000,- og et gavekort p 2000,- på sportsbutikk siden han ønsker seg skidress men jeg fant ikke riktig modell, så 3000,- i alt :)

Skrevet

Har kjøpt for ca 1100 kr. Prøver å få han til å begrense seg så han havner på det samme. Han pleier bare å kjøre på å kjøpe noe dyrt (så han slipper å tenke og planlegge så mye) og så føler jeg meg alltid litt kjip siden jeg har brukt mye mindre enn han... (Luksusproblem ja, jeg vet!)

Skrevet

i år har jeg kjøpt for 1200-1300 kr.

han har kjøpt for 1900 til meg i år.

Skrevet

Vi pleier å kjøpe for en 400-1000.

Prøver å holde oss under tusenlappen.

Skrevet

Vi pleier å bruke ca. 500-1000 kroner på gaver til hverandre. Hvis jeg finner noe skikkelig fint som jeg vet han hadde blitt veldig glad for som koster mer enn det, kjøper jeg det, så vi er ikke rigide på de grensene.

Skrevet

Pleier å ligger på mellom 5000-7000, så i år ble det klokke og en ny dress han ønsket seg.

Skrevet

Vi er bare (ferske) kjærester, og jeg har kjøpt pysjamasbukse som han ønsker seg, og 3 par ullstrømper (han er alltid kald på beina) til den nette sum av 529,-

Vurderte en weekendtur til Bergen med show og hotell, men litt kleint om forholdet ryker, haha:p

Skrevet

Brukt 5500kr i år. Den ene dyre tingen trenger han virkelig :) hadde ikke kjøpt noe for å kjøpt noe.

Skrevet

Vi er så lite spennende, så her kjøper vi som regel felles gave til hverandre. I år har vi kjøpt noe vi ikke vet om også, han får for noen hundrelapper, hvor mye jeg får vet jeg ikke.

Ser ikke helt poenget med å kjøpe dyre ting som vi ikke har veldig bruk for når økonomien er felles, så hvis jeg får en diamant vi egentlig ikke har råd til så går det utover fellesøkonomien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...