Gå til innhold

Frekt av dem å gi en slik gave???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo særdeles mange som drikker kaffe da, så dere får sikkert bruk for den mye oftere enn 2-3 ganger per år ;) Med mindre dere aldri har folk på besøk da... Her syns jeg det er hyggelig å kunne servere skikkelig kaffe da mange rynker på nesa av pulverkaffe (omtrent som å servere fjordland middag i middagsselskap i stedenfor å lage middag selv); vil jo at gjestene mine skal trives og kose seg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får noen tanker her.

1. Gir ikke disse menneskene gaver kun for å glede mottakeren, og dermed forsøker å finne noe som mottakeren blir ordentlig glad for!!

2. Pleier de ikke å gi ting som er verdifullt for den som får det??

3... gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.... enig med deg, dette er en særdeles egoistisk gave.. som å gi biffbestikk til veganere....

Skrevet

Hva med å gi de en termos tilbake, slik at de kan ha med kaffe selv når de skal på besøk til dere =D og så bytter du kaffetrakteren i noe du liker...

Skrevet

jeg drikker heller ikke kaffe, men har også fått en kaffetrakter i julegave et år. Her traktes ikke kaffe men te. Funker fint det også.

Skrevet

Bare å bytte!

Har fått dyr kaffetrakter til bursdagen min selv for noen år siden, enda jeg ikke drikker kaffe, men det var mamma som foreslo å gi den til meg da jeg snakket om at jeg gjerne skulle hatt en trakter på lur når man fikk kaffedrikkende besøk;-)

Problemet her er imidlertid at mange ikke vil "bry" meg med at jeg skal komme med traktekaffe til dem når de er på besøk, og at de like godt tar seg pulverkaffe...;-) Nesten litt irriterende - når skal jeg liksom ellers bruke den trakteren??

Skrevet

Bytt med god samvittighet:) si at dere har ikke bruk for trakter siden ingen av dere drikker kaffi og pga plassmangel. Synes dette er frekt altså, å kjøpe en sånn gave når dere ikke drikker kaffi selv. Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...