Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #26 Skrevet 18. desember 2011 Hei 07:45 som har hatt lignende sak. Er det mulig å nå deg noe sted? Mail el lign? Jeg føler at hvis jeg går i bhg på tirsdag og spør de om dette og forklarer saken så vil det virke mistenkelig.. Føler meg veldig mistenkt uten grunn. OG det er ikke sånn at leppa mi var delt i to, men jeg hadde et hakk i den - jeg slo leppa mi i holka på isen og fikk den mot tanna. Ikke slagrelatert skade overhodet.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #27 Skrevet 18. desember 2011 For 31 år siden fortalte jeg i bhg at moren min slo meg. Jeg var 4 år gammel. Hadde ofte blåmerker fordi jeg ofte falt eller feilberegnet avstander. Bhg var nær ved å melde moren min til bv hadde det ikke vært for at kona til fadderen min jobbet i bhg og fikk fortalt om hvordan jeg egentlig var. Jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det, men moren min har fortalt at det er noe av det verste hun noen gang har vært utsatt for. Min datter er 3 år nå, og juger så det tyter ut av ørene hennes. Og det har bhg oppdaget. Hun dikter opp søsken som ikke finnes og legger ofte skylda på de andre ungene. De voksne på avd hennes er de samme som storebroren hadde da han gikk i bhg, så de har ganske god innsikt i familien. Hun går også rundt og sier " du lyver for mye" til alt og alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå