Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Det kommer stadig vitser i samme kategori fra vedkommende. Hva synes dere? Hadde dere kommentert? "Jeg tok med katten min til NAV, og søkte om full trygd for han. "Det går ikke", var beskjeden. - Hvorfor ikke?" spurte jeg - han må jo få trygd på nøyaktig samme måte som alle andre får trygd. "På nøyaktig samme måte?" undret NAV rådgiveren. - Ja - han er lat, uten arbeid, snakker ikke norsk, og er her uten å vite hvem som er foreldrene hans ..... PFT!!! haha!"
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Haha... jeg synes faktisk den var veldig morsom. Slett vennen din da hvis du synes det er så "fææææææææært".
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Jeg gidder ikke å kommentere slikt. Jeg fjerner de bare fra mainstreamen. Har vel forresten veldig få som klarer å legge ut slikt på face.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 Den synes jeg var unødvendig og stygg. Typisk frp`er. Og uvitende. Tyder på en mindre smart fyr.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Hahaha, så sant som det var skrevet. Hadde trykket liker:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Syns den er morsom og tragisk på en gang. Tragisk fordi det ofte er sant her i snille Norge.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #9 Skrevet 15. desember 2011 22:58 - Ikke ta alt så seriøst, beklagelig nok er det slik "snille" norge fungerer! Trenger ikke være hverken frp'er eller ap-elsker for å se det.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #11 Skrevet 15. desember 2011 22:58, herregud, få deg et liv. Typisk venstresiden å ikke se NOE negativt med innvandring. Også j- typisk å drive med personangrep. Jeg stemmer IKKE FRP, jeg er IKKE uvitende og jeg er smart. Og jeg er veldig imot innvandring. Iallefall dagens asylpolitikk, som er så feilslått som det går an å bli. Du syns kanskje det er feiende flott at 70% av dagens befolkningsvekst er pga innvandring også du da? Stakkars menneske.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #12 Skrevet 15. desember 2011 Vedkommende hadde nok blitt slettet fra vennelisten min. Jeg har ikke behov for slike venner. Det bare irriterer meg når folk som så tydelig er uvitende lirer av seg alt slags mulig tull.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #14 Skrevet 15. desember 2011 Hehe,syns den var morsom jeg:))
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #15 Skrevet 15. desember 2011 Det er vel heller uvitende mennesker som mener innvandring og trygd IKKE er et problem i dagens Norge.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #16 Skrevet 15. desember 2011 Bare idioter som legger sånt ut på fb spør du meg. Jeg har en nær kollega som holder på på samme viset, men lar vær å kommentere for å ikke forsure arbeidsmiljøet ytterligere, selv om det har blitt bemerket at jeg aldri liker noen av statusene hennes..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #18 Skrevet 15. desember 2011 Så du mener at innvandrere ikke skal ha rett på trygd? At de heller skal sulte ihjel her i Norge? Du kan jo si at det er bare å skaffe seg en jobb, men av og til er det ikke bare bare det heller. Du stiller ikke akkurat først i køen med et utenlandsklingende navn! Det er klart at det er innvandrere som misbruker ordningen, men det er det helt klart nordmenn som gjør også! Jeg kjenner mange innvandrere, men ingen som går på trygd... Det er vel heller motsatt at de jobber ekstra mye pga de får lavere lønninger og må jobbe flere timer for å få samme lønn. Faren til sønnen min er innvandrer, og da vi bodde sammen hadde han to jobber, og jobbet i lange perioder 13 timer om dagen.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #19 Skrevet 15. desember 2011 Jeg skjønner at du ikke har lyst til å forsure arbeidsmiljøet, men vet ikke om jeg hadde vært så flink at jeg hadde klart å la være å si noe. Det skremmer meg av og til at så mange er så utvitende. Spesielt skremmer det meg siden sønnen min har en utenlandsk far, og jeg tenker at en av disse uvitende personene en gang kan komme til å prøve å såre han...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #20 Skrevet 15. desember 2011 Sånne statuser sier vel mest om de som legger de ut - og de som trykker "liker".... Orker ikke bruke energien min på å irritere meg over det engang.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #21 Skrevet 15. desember 2011 Lite morsom. Hadde nok vurdert å slette vedkommende fra facebook.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #22 Skrevet 15. desember 2011 Hva så? Mannen min jobber også ufattelige lange dager uten at jeg kringkaster det? Jeg kan ikke si så mye om det, men jobber på et sted hvor jeg ser mye av snusket som hvermannsen blir skånet for. Late muslimske menn som ikke gidder å jobbe, ikke prøve engang, mens kona ligger hjemme å føder. Det er veldig lett å føle avsmak når omtrent samtlige i snusket er utlendinger. Også tragisk når arbeidsplasser bevisst vil ha innvandrere i jobb og ingen søker. Ser mer ut som noen har truffet en nerve på dere siden dere har valgt å få barn med innvandrere, men det forandrer faktisk ikke virkeligheten! Ps: Det gjelder også spesielle menneskegrupper. Folk fra Thailand ol jobber som regel beinhardt, mens folk fra Somalia er kjent for å være uten jobb. Sjekk statistikker.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #23 Skrevet 15. desember 2011 Du er passe dum som ikke innser hva slags problemer Norge står ovenfor, når vi ukritisk importerer alt mulig fra land som fremdeles er i middelalderen. Men deg om det. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #24 Skrevet 15. desember 2011 Et saklig og flott svar av deg om bekrefter regelen om personer som dyrker fremmedfrykt og som har manglende evne til å se nyansene i samfunnet! Tror nok du trenger mer enn et ønske om god bedring for å bli bra! 23.48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå