Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #26 Skrevet 14. desember 2011 Haha, det viste seg faktisk at hun skyller vår felles venninne hundre kroner. Så det forklarer vel saken. Venninna mi sier at hun tror hun kan se langt etter de pengene forøvrig, fordi hun andre (hun som hadde middagen) pleier å "glemme" å betale tilbake penger... Huff og huff HI
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #27 Skrevet 14. desember 2011 Jeg er vant til forskjellige ting. Noen ganger blir jeg invitert og vertinne betaler alt Noen ganger blir jeg invitert og vi spleiser ( noen ganger kommer regningen etterskuddsvis) Noen ganger inviterer jeg Noen ganger blir jeg invitert, men velger å betale fordi jeg har mulighet. Uansett, jeg betaler alltid der noen kommer med krav/ønsker. e gangene jeg blir invitert på noe jeg ikke har råd til å dele, sier jeg at jeg ikke har råd til å dele. Da må vedkommende velge og fortsatt invitere meg eller la være med å invitere.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #28 Skrevet 14. desember 2011 Så stusselig taco da.. huff og huff.. og da å måtte betale for den i tillegg... skikkelig nedtur!!!! Syns litt synd på deg nå HI.. uff... Hilsen meg som lurte på regnestykket ditt... =)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #29 Skrevet 14. desember 2011 Du er ikke alene, skulle funnet frem gjerrigknarktråden nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå