Gå til innhold

Er det fuckings mulig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor har fortalt halve slekta at jeg og min samboer skal ha et barn til!!! Er det mulig?!?! Ho lot oss ikke få en sjanse til å fortelle det selv engang.. Ho fortalte det til broren til samboeren, besteforeldra hans osv.. Jeg er så lei meg. Vi gledet oss skikkelig til å fortelle det selv, men får nå ikke muligheten på grunn av den jævla drittkjærringa der!

Sorry, måtte bare få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paybaack time!!! ikke la henne få vite om UL timen... dropp å fortelle henne kjønn på babyen osv... til alle andre vet det... og si ifra sist når babyen er født ;)

Case closed ;) Hu skjønner nok greia da =)

Skrevet

Hun er sikkert i himmelen over å få et barnebarn til, og klarer ikke å stoppe kjeften sin.

Det er litt dårlig gjort, men ikke verdens undergang. Det viktigste er hva hun har å gi barnebarna sine av kjærlighet og omtanke, ikke om hun er en perfekt svigermor.

Skrevet

Ho er ikke perfekt på noen måte. Mener på at ho aldri legger seg opp i andre sine saker, men ho gjøre f**** ikke annet! Fikk vite det over melding i stad så ho fikk ikke akkurat smiletegn tilbake. Neste gang jeg treffer ho skal jeg si akkurat hva jeg mener hvertfall. Jeg har sittet å forsvart henne i snart 4 år mens samboern og broren har irritert seg grønn, men nå er det nok!

Ho har mange venner der ho bor, har opptil flere kaffebesøk om dagen og det hadde greid seg med å fortelle det til dem...

HI

Skrevet

Skriv til henne at det var en spøk, at du ikke er gravid. Så får du gi henne i oppgave å fortelle det til alle.

Skrevet

Hvis det blir flere barn så skal jeg ligge langt unna ho sånn at ho får vite det etter at barnet er født! så lenge som mulig etter at barnet er født.

HI

Skrevet

Oj. Den var fin! Det skulle jeg tenkt på før jeg skrev tilbake til henne. Kanskje det ikke er for sent...?

hi

Skrevet

Jøss, så hevngjerrig du er hi. herregud er det rart det er krig i verden.

Hva tjener det til å straffe henne med at hun skal få vite det sist etc. Går det ikke bare an å si det på en ordentlig måte at du synes det var leit at dere ikke fikk fortelle det selv.

Hun er vel en stolt farmor da

Skrevet

Ja, jeg elsker hevn! Folk får som fortjent og jeg nekter å bli tråkka på.

HI

Skrevet

Signerer HI, jeg er også hevngjerrig, tråkker noen på meg, så får de trippelt igjen, sånn er det bare.

Skrevet

Det er godt å høre at det er fler som meg. Respekt og logisk tankegang står visst ikke høyt på lista til svigermor så da må man lære en gang for alle.

HI

Skrevet

Og problemet var? Det er da sikkert nok av andre folk dere kan fortelle det til. Ja, det er mye man skal gidde å irritere seg over.

Skrevet

Om du tror at hevn gir folk respekt for deg, så tar du feil. Hevn avler forakt ikke respekt. Respekt er noe man gjør seg fortjent til, ikke noe man kommanderer eller krever.

Skrevet

22:56 ønsker sikkert at alle skal få vite at hun er gravid, omtrendt før hun vet det selv hvis hun blir gravid en gang (dersom det er en hun). Jeg kan godt spre det for deg dersom det skulle skje altså!

For oss andre som gjerne vil fortelle dette selv: skjønner jævlig godt at HI blir forbanna. Hadde systematisk ekskludert henne fra hele svangerskapet og hun skulle blitt sisteprioritert etter fødsel, og jeg skulle forklart henne akkurat hvorfor hun blir det når hun faen ikke klarer å holde kjeft om DITT svangerskap og privatliv! Hun skulle f.eks fått sett barnet sist av alle, slik at de andre har en sjangs til å se barnet uten å få høre ditt og datt av sladdrekjerringa først!

Skrevet

Det er akkurat det det ikke er! Har jo mange facebookvenner som ikke skal få vite det ennå, men nesten ingen i nær familie eller venner.

Når noen tar fra gleden til en mor og far å fortelle at de skal ha barn så synes jeg det er ganske stort.

HI

Skrevet

Velkommen i klubben.... Fikk vite det på facebook av søskenbarnet til samboeren at til og med han hadde fått vite at vi venta nr 2... :(

Skrevet

Det er så trist. Jeg har hvertfall fortalt til de som vet at dette skal holdes unna facebook. Noe jeg trodde var en selvfølge, men det er visst ingenting man kan ta som en selvfølge med min familie.

hi

Skrevet

Ta igjen om du må... da skjønner hun det nok...

JEg har motsatt problem.. og tar igjen det.. (altså en mor som driter i barnebarna.. har møtt venner av henne som hun ikke har fortalt om mine fire barn.. De fikk litt sjokk da jeg møtte dem ved en tilfeldighet og jeg da hadde med alle fire barn, som de ikke har hørt ett ord om. Nå tier jeg henne ihjel.. )

Skrevet

Tror dere verden snurrer rundt dere. Gleda dere å fortelle det til slekta selv. ror dere virkelig at slekta synest dette er så storveis, de synest nok det er hyggelig og fint, men det er jo ikke noe man trenger å fortelle til slekta selv :-)

Skrevet

Mi har gått rundt og sagt til folk at det ikke er så om å gjøre å bli farmor. Når folk spør henne om hun gleder seg. Og til oss snakker hun om å ha han såå mye, trille turer og så videre. Bullshit tenker jeg, når det ikke er så om å gjøre skal jeg trille selv jeg, så har jeg ei mormor og en morfar som gleder seg mye!

Skrevet

Ikke rart det er så mange "elendige" svigermødre med sånne svigerdøtre som her her. Svigerdøtre som tror at straff og utelating er en god grobunn for et godt forhold. Man kan ikke forlange og kreve respekt, det må man faktisk gjøre seg fortjent til. Som så mange sier så er jo mormor og morfar så mye bedre, flinkere og gjør ikke noe galt. Tror dere ikke svigermor merker den holdningen eller.

Det er nok ikke så lett å være svigermor, i mange familier så er man litt annenrangs. Man skal prøve å gjøre det riktig i forhold til svigerdatter :

- ikke blande seg for mye

- ikke involvere seg for lite

- ikke komme på uanmeldte besøk

- ikke ringe for ofte

- ikke ringe for sjelden

- ikke gi råd

- ikke være gjerrig

- ikke være for lenge på besøk

- ikke invitere seg selv

- bidra med mat, drikke eller penger når man er på besøk

- ikke bidra med mat, drikke eller penger når man er på besøk i tilfelle

svigerdatter blir fornærmet

- ikke ta med julekaker til svigerdatter (hun vil bare ha fra sin egen

mamma)

osv

Når dere en gang blir svigermor selv håper jeg dere får en drage til svigerdatter så dere forstår hvordan dere selv var

Skrevet

Ha ha! Så hjertens enig med deg, 00:21! Svigerdøtre er ikke til å spøke med;)

Skrevet

TRO meg jeg vet hvordan det var, men her var det med MIN mor.

Jeg ble gravid, skulle ha min første og jeg har jo bare en ennå.

Fortalte henne at jeg var gravid, MEN hun måtte ikke fortelle dette videre. For dette var hemmelig. Ja hun skulle ikke fortelle noe...

går ett par dager....

I det ene øyeblikket ringer tanten min, etter jeg legger på ringer bestefaren min...Å begge hadde fått høre at jeg var gravid...Jeg takket, men jeg lurte på hvem i alle dager hadde fortalt de det? Joda, det var min mor, å det verste med det hele er at hun var jo uvenner med de fra før av... Jeg tok det opp med henne, nei hun hadde aldri sagt det hun. Yeah right tenkte jeg, men orket ikke å gjøre noe stor sak ut av dette....

Det er greit de gleder seg til de skal bli besteforeldre, MEN de må vite at det ikke er DE som skal bli foreldre, å vi som er gravid eller far til barnet...Vil jo fortelle den gledelige nyheten selv. Syns besteforeldre på lære seg det, uansett hvor vanskelig det kan være å holde tett...Dete r forsatt ikke de som skal ha barn.

Jeg har lært til neste gang, min mor blir den siste i familien som får vite det, å hun skal få vite grunnen også...Sier det på en humoristisk måte, legger en liten latter i det å sier..."Men du forteller det jo bare videre" litt ironisk, men sant også :P

Skrevet

Min svigermor klarer heller ikke å holde på noe. Da vi ventet første, klarte hun til og med å røpe svangerskapet ovenfor sønnen til samboeren min da hun pratet i tlf om at jeg var gravid. Hun trodde ikke at han ikke visste hva gravid var... Gutten var ti år....

Så stakkars gutten trodde at dette var noe som ikke angikk han. Så sent på kvelden forteller svigermor meg at han vet at jeg er gravid. Så jeg fikk kontakt med samboeren min og fikk han til å ringe sønnen med en gang! "Hevnen" ble at hun fikk vite sent om nr to og det var sønnen til samboeren min som fortalte det til henne.

Men jeg lærte da at hun ikke holder på noe, så det er ikke mye som blir fortalt til henne, men hun er nå et godt menneske og ei flink farmor, så noe hevn eller bitterhet er der ikke, men jeg er klok av skade :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...