Gå til innhold

Er dette lovlig?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Narvesen er en mafia.

(Ser ut som en flåsete tøysekommentar, men det er det ikke.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI, kan du sende meg en pm slik ay jeg ugjen kan sende deg en pm? Forklarer mer når jeg har hørt fra deg.

Skrevet

19.05 her. En fordel å ikke være anonym, ja...

Skrevet

Bytt jobb... Dette er ikke et godt sted å få sin arbeidserfaring....

Skrevet

Hun selger alt de har, også mye tipping. Det er her de fleste feilene med kassen skjer ifølge henne selv.

HI

Skrevet

Perlefisken, jeg er forholdsvis ny her så jeg vet ikke hvordan jeg sender PM. Noen som kan forklare?

Skrevet

21:12 er HI forresten.

Hun jobber alene og stenger alene ja.

Skrevet

Anmeld jævelen. Gadd ikke å lese gjennom hele tråden, men det er nok flere som har sagt det samme. Stakkars søsteren din, dette må du hjelpe henne å ordne opp i.

Skrevet

Hva med å melde fra til arbeidstilsynet, Få de til å trappe opp en dag søsteren din er alene på senvakt

Skrevet

Jeg har tatt kontakt med Narvesen (over hodet på sjefen) og avventer for å se hva de vil gjøre med saken. Hvis dette ikke fører noe sted melder vi fra til Arbeidstilsynet, vi har allerede vært i kontakt med dem og fått avklart at det som foregår her ikke er lovlig.

HI

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har tatt kontakt med Narvesen (over hodet på sjefen) og avventer for å se hva de vil gjøre med saken. Hvis dette ikke fører noe sted melder vi fra til Arbeidstilsynet, vi har allerede vært i kontakt med dem og fått avklart at det som foregår her ikke er lovlig.HI

Hei, jeg lurer på om noe har skjedd i saken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...