Gå til innhold

Lavkarbo og jul!


Anbefalte innlegg

Skrevet

12:39

Hvordan vet du det? Er du ernæringsfysiolog eller lege kanskje? Tvilsomt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12:00 Det er vitenskapelig bevist at man har behov for grovt brød, det er godt for magen og er med på å forebygge blant annet kreft. Og det høres ut på dere lavkarbofolk at alle vi med vanlig kosthold spiser så sykt mye stivelse. Jeg spiser kun grovt brød, og en potet til middagen. Og det kan man ikke kalle usunt.. HI

Skrevet

Ja, har smakt den. Har du? Når man spiser lavkarbo har man lite behov for søtt, derfor syns man ofte det er bedre med den type marispan enn en med 50 % rørsukker.

Skrevet

Haha, trenger ikke være ernæringsfysiolog eller lege for å ha litt kunnskaper om næringsstoffer i ulike mattyper.

Skrevet

19:27

Nei, men jeg reagerer på hvor mange som trosser Helsedirektoratets råd, og plutselig begynner å hevde at brød og korn, samt frukt i små mengder ikke er sunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...