Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #26 Skrevet 13. desember 2011 12:39 Hvordan vet du det? Er du ernæringsfysiolog eller lege kanskje? Tvilsomt..
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #27 Skrevet 13. desember 2011 12:00 Det er vitenskapelig bevist at man har behov for grovt brød, det er godt for magen og er med på å forebygge blant annet kreft. Og det høres ut på dere lavkarbofolk at alle vi med vanlig kosthold spiser så sykt mye stivelse. Jeg spiser kun grovt brød, og en potet til middagen. Og det kan man ikke kalle usunt.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #28 Skrevet 13. desember 2011 Ja, har smakt den. Har du? Når man spiser lavkarbo har man lite behov for søtt, derfor syns man ofte det er bedre med den type marispan enn en med 50 % rørsukker.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #29 Skrevet 13. desember 2011 Haha, trenger ikke være ernæringsfysiolog eller lege for å ha litt kunnskaper om næringsstoffer i ulike mattyper.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #30 Skrevet 13. desember 2011 19:27 Nei, men jeg reagerer på hvor mange som trosser Helsedirektoratets råd, og plutselig begynner å hevde at brød og korn, samt frukt i små mengder ikke er sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå