Gå til innhold

Over-reagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unødvendig å kjefte på han foran kameraten, litt dumt at han sto og røykte dersom det var sannsynlig at han måtte opp til yngstebarnet i full fart, røyklukta og den eimen henger i. Men du kunne nøyd deg med å diskutert det med han, ikke skjelle han ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,du overreagerte. Helt fjollete reaksjon.

Skrevet

Jeg synes nok du overreagerte ja.

Ang. røyken så vet jeg ikke nok om astma til at jeg kan uttale meg om det ville plaget datteren din om hun hadde våknet og han måtte inn til henne.

Når det kommer til alkoholen så var det jo ikke store mengdene. Men dere bør kanskje ta en samtale om hvorvidt det er greit å drikke "i tjeneste", der "tjeneste" betyr å ha ansvar for barn. Her er det forskjellige meninger! Jeg syns alkohol i den mengden de hadde drukket når man har ansvar for barn er greit, men har venner som mener at når man har ansvaret for barn, drikker man ingenting, eller minst en av de voksne er helt edru.

Dere skal ha ansvaret for barn i mange år til, og problemstillingen er minst like reell når barna blir større, f.eks. når de som ungdommer er ute og flyr på helgekveldene. Bør da minst en av de voksne til enhver tid være edru, for å eventuelt kunne hente om noe skulle skje? Ingen fasit her, men synes dere bør snakke om dette på generelt grunnlag. Anbefaler å sette en strek over det som skjedde i går kveld.

Skrevet

Hvis det hadde vært et isolert tilfelle så er det kanskje en overreaksjon, men denne fyren har et alkoholproblem (iallefall ifølge deg, men sikkert ikke ifølge ham selv) og da skjønner jeg godt at du reagerer.

Jeg vet nemlig selv hvordan det er å forholde seg til en som ikke kan stoppe..

Det er DER problemet ligger og det er det du bør ta tak i.

Skrevet

når du har en unge hjemme i huse , skal du da ikke sitte å drikke så mye.. Tenk om det skulle skjedd ungen noe med dom drakk og dem måtte på legevakta ?? tenker litt sann også jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...