Gå til innhold

Blir dere skuffa/ sur om mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe å bli sur for?!?!?! Jeg vet utmerket godt om flere damer på tv som samboer syns er fine. Og han vet veldig godt at jeg liker å se på Kristian Kjelling og Atle Pettersen ;) Kjendiser utgjør jo ikke noen reell trussel for forholdet.

Men, skal innrømme jeg ble pissed på fest da vi nylig hadde blitt sammen, og han kommenterte hvor fin hun var hun jeg bodde sammen med! Hehe. Men dette er 11 år siden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, hvorfor i alle dager skulle en bli sint av noe sånt? Såfremt mannen ikke sier "Åh, hu var så mye finrere enn deg!" eller "Åh, sånn må du prøve å se utm for hu var fin!" så har han da ikke sammenlignet deg med dama i det hele tatt :P Han har bare konkludert med at dama var fin å se til ;) Jeg kan da si at Bear Grylls er skamfin uten at gubben leer et øyelokk heller :P Men så er jeg kanskje litt mer "mann" i tankegangen enn mange andre damer da ;)

Skrevet

Ouff nei! Skal man bli skuffa/sur pga sånne småting, må det være slitsomt å leve sammen med noen! Jeg kommenterer jo også, om det er en kjekk mann på tv!

Skrevet

Nei.

Jeg har ikke så høye tanker om utseendet mitt at jeg tror at jeg er verdens flotteste dame. At han kommenterer en som er finere, gjør meg ingen ting. Jeg tror ikke det var utseendet som gjorde at han ble forelsket i meg, og dermed blir jeg ikke usikker av at han synes andre damer er flotte. Det betyr jo ikke noe i det hele tatt...

Skrevet

Blir ikke sur, men syns det er litt unødvendig. Nå er typen min veldig fæl til å kommentere alt som har et pent ansikt, fin kropp, fine pupper og rompe osv. Begynner å bli dritlei. Er faktisk så ille at jeg vurderer forholdet noen ganger for han snakker enkelte jenter opp i skyene, nesten hver dag :S

Skrevet

Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg bli det???

Jeg mener, man blir jo ikke blind bare fordi man er i forhold.

(Og jeg syns jo også at enkelte mannebein på TV'n er flotte å se på)

Skrevet

Det er stort sett jeg som kommenterer flotte mennesker på tv, og han sier seg enig eller uenig! Jeg hadde aldri blitt fornærmet om han kommenterte først. Jeg er feiende flott selv, så jeg føler meg ikke sjalu eller truet av andre flotte kropper..

Skrevet

Mannen min ville nok ikke brukt akkurat de ordene, men vi kan begge kommentere en fin dame eller mann på tv vi, ingen blir sure av det.

Jeg er 100% sikker på at mannen min elsker meg og synes jeg er flott, men det er ikke ensbetydende med at jeg er den eneste fine dama i verden ;)

Skrevet

Nei, det blåser jeg i :)

Ofte syns vel også mennene sånt er gøyest å si om man blir sur/provosert.

Skrevet

Ikke sur,irritert fordi det er en idiotisk ting å si når kjæresten hører på. Altså, ikke sjalu,men irritert fordi mannen er en idiot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...