Gå til innhold

Blir dere skuffa/ sur om mannen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du sitter og ser på tv med mannen og han plutselig kommenterer en flott dame på tv som feks "Gud steike så flott hun er" blir dere sur da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei jeg hadde ikke blitt sur:-) Jeg har ingen problemer med å se, eller at andre ser, at andre damer er flotte. Jeg kan også si om andre damer at de er flotte.

Skrevet

Tja, min mann kunne sagt noe slikt..og helt ærlig så blir jeg ikke lei meg eller sur..men tenker kanskje at ok, hva er vits med å si det..har øyne selv liksom:P

Men vil nå si jeg er en flott jente selv, hadde kanskje blitt mer sur hvis jeg hadde dårlig selvtillit.

Skrevet

Det hadde aldri falt min mann inn å si det (han bare tenker det)...så det vet jeg ikke om jeg hadde blitt, men tviler på det.

Skrevet

Anne Rimmen på sen kveld? min mann synes og hun er flott ...og, det er hun jo :) ble ikke sur nei ..

Skrevet

ja, blir nok det:p men når man har dårlig selvbilde så blir det slik.. skulle gjerne vært slik at jeg ikke hadde brydd meg..

Skrevet

Vis foloveden min sier det til meg eller i nærheten av meg så blir jeg skuffa/sur ja pga synes han/de burde ha såpass vett at dem ikke sier det til kjæresten sin. en annen ting er om han hadde sagt det når han var med en kamerat.

Skrevet

ja en annen ting om det hadde vært en normal pen dame, men det er typisk at han kommenterer damer med store pupper osv! Idiot, er sur på ham som bare det nå.

HI

Skrevet

Pft, hvis mannen min hadde sagt noe sånt... har ikke noe med min selvtillit å gjøre, men respekt for at jeg er i rommet. Passer særdeles dårlig når man liksom sitter å ser på tv sammen og skal kose seg.

Sånne kommentarer kan han ta med gutta på promperommet

Skrevet

Hehe, her i huset er det som regel jeg som kommenterer pene damer på film/TV.. :) Men jeg vat han syns Nicole Kidmann er pen, og Charlotte i Sex in the City, noe som ikke gjør noe i det hele tatt. Jeg føler meg ikke truet av disse damene. Hadde kanskje vært litt verre om han hadde kommentert at nabodama var driiiitlekker.. ;)

Skrevet

Ja,jeg blir snurt. Hold meningene for deg selv,føkk sake

Skrevet

hehe, nei -hvorfor skulle man bli det over noe sånt?!

Min mann ville ikke kommet med slike utbrudd, men vi har da diskutert mennesker vi har sett og hva vi syntes er fint hos det motsatte kjønn før. :)

Skrevet

Mannen min er ikke suicidal, så noe så teit hadde han nok ikke funnet på å si. Iallfall ikke nå mens jeg er gravid :D

Skrevet

klok av skade, gjør han ikke det lengre...hehe...vi har hatt våre oppvasker for å si det sånn...

Skrevet

nei:)

gjør jo det samme selv:)

Skrevet

Nei det gjør han heldigvis ikke. Slike kommentarer kan man komme med når man sitter sammen med kompiser/venninner, men ikke foran hverandre. Det gjelder selvfølgelig for meg også.

Skrevet

Nei - men jeg hadde lurt litt på hvor respekten for meg er oppi den kommentaren. En ting er når vi snakker om hvem vi synes er spesielt vakre av de vi ser på tv. Ikveld var det Charlize Theron. Vi synes begge hun er veldig pen. Men da snakker vi om det, det blir noe annet enn å utbryte det på en sånn måte.

Skrevet

Herreminhatt så fort mange av dere blir sur! Her i huset er det helt greit, og normalt og kommentere fine damer/menner på tv. Både jeg og han påpeker det. Jeg kan si "hu var flott hu", eller han.. Vi er i et trygt og godt forhold der vi stoler på hverandre. Dersom han ikke sier noe så hadde jeg uansett sett det på hele mannen! Lett å se hans begeistring - og det er helt ok å være åpen om det.

Skrevet

Nei. blir ikke det. jeg kan da godt finne på å si at han der er deilig om mannlige skuespillere jeg og. :)

Skrevet

Nei, jeg sier det selv om damer på tvn innimellom ;)

Skrevet

Mannen min ville ikke funnet på å si noe sånt til meg. Jeg er ikke kompisen hans, og jeg syns det er både respektløst, unødvendig og pubertalt å sitte å slenge ut sånne kommentarer. En ting er til kompiser, men hvorfor til dama si? Unødvendig.

Skrevet

Himmel jeg blir satt ut her... Mange usikre damer tydeligvis rundt om i Norges land.

La nå mannen synes at damer på TV`n være fine. Selv vet mannen her i huset at jeg sukker extra når George Clooney- Colin Firth og Patrick Dempsey er på skjermen <3

Skrevet

Jeg hadde nok ikke blitt sur, men han kunne bare glemme å få noe den kvelden ihvertfall, men da pga min lave selvtillit. Men nå har det ikke hendt da. Han er mer opptatt av å fortelle meg hvor fin han synes jeg er. Jeg tror han skjønner at haoddsen er bedre da :)

Skrevet

Jeg blir ikke sur hvis det er folk på TV, og det blir ikke han heller. Vi kan ofte diskutere pene mennesker på TV, både menn og kvinner. Hender vi av og til sier at vi er litt betatt av skuespillere. I min verden er de på en måte ikke ekte, så det blir som å snakke om et fint maleri e.l. Vi kan snakke slik om folk vi kjenner også, f.eks snakket vi om en mor i barnehagen som er veldig flott. Gjør meg ingenting. :) Alt med måte da, hadde han ofte snakket om en pen jente på jobben som jeg ikke kjenner, eller brutt ut når vi er i byen sammen at; Hu der var digg, så hadde jeg nok følt det annerledes. Hadde f.eks ikke likt om han tydelig stirret på andre med meg tilstede, og det kommer mye an på måten man sier det også. Forskjell på "hun der kunne jeg lett tatt" og "hun var jammen pen!" liksom!

Skrevet

Haha, det hadde aldri mannen min gjort hvertfall :) Det er som regel jeg som kommenterer at "den dama er virkelig flott", og så kan han si seg enig i det. Men han har for mye respekt for meg til å sitte og si at han syns andre damer er deilige, i mitt åsyn.

Vi reagerte begge to på en kompis, som rett foran dama si presterte å si "jaa jeg ba jo ikke om bedøvelse hos tannlegen, hun er jo så fin så da må man være tøff".. Og det har jeg faktisk sagt til denne kompisen etterpå, at det må ha føltes respektløst for denne dama (de slo opp en stund senere). Jeg sa at han heller kan diskutere fine damer med mannen min når de er sammen med gutta, og det er både han og mannen min enig i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...