Gå til innhold

En litt morsom oppdagelse.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig 20.33. Du skrev det jeg skulle si. Mange vil bare være uenig. Samme hva det gjelder. Men det er ikke så morsomt å bare jatte med heller. Altså det er ikke så interessant å delta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg lest ditt innlegg, 20.22, men jeg kan love deg at jeg hadde ment at barnefar burde ha imøtekommet deg å passet på barnet deres når du skal i fødsel.

Skrevet

Jeg tenker at de fleste som svarte at hun var slem når hun ikke tok barnet så far fikk ta seg av kjæresten også ville ha svart at far skulle tatt barnet hvis mor skal på føden.

 

Nå skrev hi i var jeg slem tråden i sitt hovedinnlegg at hun hadde planer men ikke hva og de virket ikke særlig viktige utfra sånn jeg leste det så jeg var en av de som skrev at jeg ville ha tatt barnet i den situasjonen. Men da om det ikke var vanlig at han brøt samvær og om hun ikke hadde viktige/store planer selv.

 

Men som sagt far kan jo bare ikke dukke opp for å hente barnet , mor kan ikke gjøre noe med dette. Men om mor hindrer far å hente barnet kan de bli bråk for mor har ikke lov å hindre samvær.

(I denne situasjonen var jo mor den med hovedomsorgen)

 

Jeg syntes det er synd at det er fedre som ikke ønsker å tilbringe tid med barna og ihvertfall ikke mer en den tiden som står i kontrakten, og jeg syntes det er synd når det er mødre som ikke tar barna den ekstra gangen om det lar seg gjøre.

 

Men nei jeg hadde ikke forventet at de skal ta barnet om man da må avbryte planer som inkluderer reise eller annet stort/dyrt eller viktig.

Skrevet

20.27 her..

 

Jepp fra firkløveren.. Syns den er fin jeg =D

 

HI

Skrevet

Ha ha ha.. Ja, det har du sannelig rett i!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...