Gå til innhold

Noen her som IKKE har tatt abort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde aldri jeg skulle ta abort. Da jeg ble gravid som 20-åring og var alene, valgte jeg å beholde. Etter det var jeg sikker på at ingen situasjon kunne være verre enn det, og at jeg aldri kom til å ta abort. Jeg tok feil fem år senere tok jeg en frivillig abort likevel. Man vet aldri hvordan livet blir,!

Skrevet

Selvfølgelig er det noen som ikke har tatt abort her, men det er neppe noen som skriver ett innlegg om at de aldri har tatt abort.

Skrevet

Nei jeg ar aldri tatt abort. Det betyr ikke at jeg er imot det, men jeg har aldri blitt ufrivillig gravid. Jeg er flink å bruke prevensjonen min når jeg ikke ønsker å bli gravid. Jeg håper jeg aldri trenger å ta en abort heller. Kan ikke skjønne de som blir gravide gang på gang når de går på p piller eller lignende. Jeg hverken kjenner noen eller har opplevd selv at prevensjonen har sviktet så jeg tror nok at i svært mange tilfeller er det slurv som er årsaken heller enn svikt i prevensjonen.

Skrevet

har ikke tatt abort. heller ikke vært i en situasjon der jeg har vurdert det. men har tatt angrepiller 2 ganger

Skrevet

Jeg har aldri tatt abort.

Kommer aldri til å gjøre det heller !!

Jeg er gravid nå, og situasjonen er det verste jeg har opplevd i livet, men valgte å beholde likevel.

Jeg er 32 år

Skrevet

Så bastante dere er..

Jeg var like bastant selv i mange år... Så ble jeg alenemor for mine to skatter... de var da 2 år og nyfødt.. Barnefar var ikke å se i det hele tatt, og på det tidspunktet visste jeg ikke hvor han bodde heller... Det vet jeg fortsatt ikke. Min familie er av den typen som er veldig glade i seg selv, og ikke i meg.. Noe hjelp derifra kan jeg ikke forvente.. Vel jeg hadde vært alenemor siden fødsel.... og i tre år fremover... Jeg hadde barnevakt ca 1 gang i året.... og halvtid barnehage....

Vel, på mine ene kveld fri, ble jeg altså voldtatt.... i ett brutalt overgrep, utført av en mørk mann... det resulterte i svangerskap tross angrepille som jeg fikk på motaket på legevakta....

Jeg tok turen til klinikken... og ikke angret ett sekund.. Ja, ikke barnets feil.. men jeg klarte ikke å ta imot dette barnet.... så nå er jeg ikke så bastant lengre....

Skrevet

Har ikke tatt abort, men hadde jeg blitt gravid som tenåring, eller om det ikke passet, så hadde jeg nok gjort det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...