Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #27 Skrevet 8. desember 2011 Nå synes jeg du er veeeeeeeldig vanskelig HI. Men hvis jeg må nevne èn må det være: Friends, men jeg har mange andre favoritt serie også fra den gode gamle 90-tallet:p
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #28 Skrevet 8. desember 2011 Oioioi, vanskelig! Bare en?! Hmm.. Må bli Vampire Diaries. Er så spennende at jeg biter negler gjennom hver episode. Det kommer ingen nye episoder før i januar, og det er 2 uker siden den siste før jul kom ut. Sååå lenge å vente!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #29 Skrevet 8. desember 2011 Friends som komiserie og så må jeg bare nevne Six Feet Under som favorittdramaserie
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #30 Skrevet 8. desember 2011 Kan jo ikke velge bare en.. Army wifes og Gossip Girl. Er flere serier og som er best, men de fleste er nevnt over..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #31 Skrevet 8. desember 2011 return to eden. ellers kan jeg ikke forstå at noen kan like serier det er bare en tåplig latterboks å høre på....
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #32 Skrevet 8. desember 2011 Dexter! Har sett alt som har kommet ut i USA, og har fremdeles ikke sett en dårlig episode.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #33 Skrevet 8. desember 2011 Mad Men Twin Peaks Matador Krøniken Med hjartet på rette staden (kødder ikke) Sex og Singelliv
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #34 Skrevet 8. desember 2011 Game of Thrones, uten tvil!!! Og desperate housewives..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #36 Skrevet 8. desember 2011 ...og In Treatment.. Det ble visst 3, men de er så knallgode alle tre!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #37 Skrevet 8. desember 2011 Fatter ike at noen ler av Friends, har alltid syntes den serien er pinlig og idiotisk. Jeg liker engelske og danske serier som Sommer, Downtovn(?)Abbey. Ellers Sex and the city, Seinfeld, Cheers.Likte også allo allo.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #38 Skrevet 8. desember 2011 Game of Thrones! My god sier bare jeg...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #39 Skrevet 8. desember 2011 Er ikke så veldig seriefan, men må vel bli True blood om jeg skal velge en.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #40 Skrevet 8. desember 2011 Klarer ikke å velge mellom Sopranos og The Wire..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #42 Skrevet 8. desember 2011 Klarer ikke å velge bare en. Sorry HI:) Komedie: Friends + Family ties (gammel serie fra 80-tallet). Action/krim: 24 og Criminal Minds. Drama: Mcleods daugters (kjempebra!!), Greys og selvfølgelig Nord og sør med Patric Swaytze....
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #43 Skrevet 8. desember 2011 Og selvfølgelig Sex and the city!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #46 Skrevet 8. desember 2011 Mad men Sons of anarchy Band of brothers Solsidan Entourage Tudors Sopranos
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #47 Skrevet 8. desember 2011 Vampire diaries!!! Hver episode er like forbanna spennende!! Og frustrerte fruer:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #49 Skrevet 8. desember 2011 Downtown Abbey er veldig bra. Nest best: Heartbeat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå