Gå til innhold

Beste serien du har sett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå synes jeg du er veeeeeeeldig vanskelig HI.

 

Men hvis jeg må nevne èn må det være: Friends, men jeg har mange andre favoritt serie også fra den gode gamle 90-tallet:p

Skrevet

Oioioi, vanskelig! Bare en?!

 

Hmm.. Må bli Vampire Diaries. Er så spennende at jeg biter negler gjennom hver episode. Det kommer ingen nye episoder før i januar, og det er 2 uker siden den siste før jul kom ut. Sååå lenge å vente!

Skrevet

Friends som komiserie :)

og så må jeg bare nevne Six Feet Under som favorittdramaserie

Skrevet

Kan jo ikke velge bare en.. :(

 

 

Army wifes og Gossip Girl.

 

 

Er flere serier og som er best, men de fleste er nevnt over.. :)

Skrevet

return to eden.

 

ellers kan jeg ikke forstå at noen kan like serier det er bare en tåplig latterboks å høre på....

Skrevet

Dexter!

Har sett alt som har kommet ut i USA, og har fremdeles ikke sett en dårlig episode.

Skrevet

Mad Men

Twin Peaks

Matador

Krøniken

Med hjartet på rette staden (kødder ikke)

Sex og Singelliv

Skrevet

Game of Thrones, uten tvil!!!

 

Og desperate housewives..

Skrevet

...og In Treatment.. Det ble visst 3, men de er så knallgode alle tre!

Skrevet

Fatter ike at noen ler av Friends, har alltid syntes den serien er pinlig og idiotisk.

Jeg liker engelske og danske serier som Sommer, Downtovn(?)Abbey. Ellers Sex and the city, Seinfeld, Cheers.Likte også allo allo.

Skrevet

Game of Thrones!

 

My god sier bare jeg...

Skrevet

Er ikke så veldig seriefan, men må vel bli True blood om jeg skal velge en.

Skrevet

Klarer ikke å velge mellom Sopranos og The Wire..

Skrevet

Klarer ikke å velge bare en. Sorry HI:)

 

Komedie: Friends + Family ties (gammel serie fra 80-tallet).

Action/krim: 24 og Criminal Minds.

Drama: Mcleods daugters (kjempebra!!), Greys og selvfølgelig Nord og sør med Patric Swaytze....

Skrevet

Og selvfølgelig Sex and the city!

Skrevet

Prison break og stormenes tempel

Skrevet

Mad men

Sons of anarchy

Band of brothers

Solsidan

Entourage

Tudors

Sopranos

 

Skrevet

Vampire diaries!!! Hver episode er like forbanna spennende!!;)

Og frustrerte fruer:)

Skrevet

Downtown Abbey er veldig bra.

 

Nest best:

Heartbeat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...