Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Kun lov å nevne en! For min del er det Breaking Bad, anbefales!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Bare lov å nevnte en?! Herregud, det er jo som Sophie's Choice! Å gud, å gud, å gud... eeehhhhhhhhh... Det må bli Six Feet Under. Kan nevne mange andre, men den serien er avsluttet og var god fra start til slutt.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Merlin er bra. Mens vi er inne på det: går de nye episodene som går på mandager, i reprise? Isåfall...når?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #15 Skrevet 8. desember 2011 true blood Den har den perfekte miks av gørr, spenning, pene mannebein, og den får meg til å le høyt når jeg ser på!
Miztery Skrevet 8. desember 2011 #16 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er så gammel at jeg husker da man fikk ferske episoder av Friends(Venner for livet), og jeg har fortsatt ikke funnet en serie som er like bra!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #23 Skrevet 8. desember 2011 Friends var fantastisk når den gikk som ny og i lang tid etter, den er en klassiker. Må også nevne Seinfeld (genial, genial humor) og Sex and the city (banebrytende og herlig)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #24 Skrevet 8. desember 2011 åååh, klarer ikke velge bare en joo... Fringe Bones ++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå