Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Enig med de som sier Kattem/Saupstad
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Er det ikke egentlig generelt lavstatus å bo i hele Trøndelag?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 19:24 Nei, ikke mer enn det er å bo i Oslo
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Kolstad, saupstad, kattem og slike steder. Vi bor foresten på Kattem Og vi trives veldig godt. Jeg tror den største grunnen til at dette blir sett på dårlige plasser å bo er fordi det er en stor del mennesker her av utenlands opprinnelse.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Haha! Hvorfor i all verden skulle det være det? Lurer litt på hvor du bor i så fall...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Synes det er lavstatus å bo i Trondheim jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 Ranheim sia er litt "status" i Tr.heim. Samt. Byåsen/Singsaker. Bor på Buvika jeg. Syns vi har det meget flott her;)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #14 Skrevet 7. desember 2011 hva med Lade? Er det status? Lavstatus?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #15 Skrevet 7. desember 2011 Kolstad/saupstad er største lavstatus å bo uten tvil!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #16 Skrevet 8. desember 2011 Lavstatusstedene er de typiske drabantbyene som Kolstad, Saupstad, Kattem, Romolslia etc. Dvs områder med mye blokkbebyggelse Risvollan har vært lavstatus men mulig det har endret seg.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #17 Skrevet 8. desember 2011 Buvika ser jeg også på som "høystatus". Det er kjempefint der, fine hus, lite innvandrere og er alt på en plass. Samt. 20min til Trondheim sentrum. Lade VAR iallefall høystatus. Men begynner å bli så trafikert og fullt der.. Kattem og generelt den sia av byen er LAVstatus. usj. Vil også påstå at fra leangen og ut mot Malvik er høystatus.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #18 Skrevet 8. desember 2011 Hva med Ranheim, Væretrøa og Jakobsli, da?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #19 Skrevet 8. desember 2011 Buvika er ikke Trondheim, det er da en helt annen kommune! Dessuten så langt fra byen at det er rene bondelandet der!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #21 Skrevet 8. desember 2011 Jeg bor i rekkehus på Kattem og her er det fint å bo og flott for ungene. Så får andre bare kalle det hva de vil.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #22 Skrevet 8. desember 2011 Hahaha, bondelandet faktisk. Jeg er uenig. Men men. Ranheim og alt det der er "høy" status ja:p Kattem er værst.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #23 Skrevet 8. desember 2011 Vi bor på Lundåsen, altså på samme side som Heimdal /koslstad osv.. Men Lundåsen er vel ikke noe lavstatusplass? Her er det hvertfall ingen blokker og mest eksklusive eneboliger, samt i umiddelbar nærhet til off.komm. For meg er lavstatusplasser der det er mye blokker. Ex. kolstad, risvollan, jakobsli/charlottenlund, romoslia.. Høystatus da tenker jeg der det for det meste er eneboliger og nyere leiligheter:) Dere som bor på Kattem/Kolstad, hvorfor har dere valgt å bo der av alle plasser i Tr.h? Bare nysjerrig
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #24 Skrevet 8. desember 2011 Enig. Tenker på selve ''kjernen'' av Trondheim nå, ikke ut i distriktene. enig i at Buvika er en flott plass, det samme med Byneset, Melhus osv. Men var mer ment som sør,nord,vest og østsiden i selve Trondheim. HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #25 Skrevet 8. desember 2011 Haha. Jeg har alltid sett på Ranheim som ille, samme med Kattem, Risvollan - Dragvoll +++ Malvik? Malvik er da ikke Trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå