Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #26 Skrevet 7. desember 2011 jeg håper du kan vente til etter jul.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #27 Skrevet 7. desember 2011 Ja, venter til jul. Vedkommende skal på en lang ferie først i Asia og blir borte i 8 uker. Dessuten så tror jeg ikke Nav har tid til å gjøre noe nå. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #28 Skrevet 7. desember 2011 09:42 her - nabokjerringa kjente ikke venninna mi, men likte ikke henne fordi hun var ung da hun fikk barnet sitt, og fordi hun ikke ville være nær venninne med nabokjerringa. Hun fikk den konsekvens å få politiet på døra, så både hun og ungen ble vettskremt og trodde noe skjedde med foreldrene hennes (moren hennes var svært syk på det tidspunktet). Ungen er den dag i dag redd for politifolk. Forresten, nabokjerringa snakket ikke med venninnen min før hun meldte henne, men "antok" at nye samboer var barnefar, selv om barnet ligner overhode ikke på den nye samboeren på noe som helst måte. Hun kunne da bare spurt henne hvem som var den nye samboeren, og hvor barnefaren var. Hilsen 09:42
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #29 Skrevet 7. desember 2011 10:03 - man får sosialhjelp uavhengig av samboerskap, da samboere IKKE har plikt til å forsørge hverandre. Så tror ikke hun hadde plikt til å si fra til NAV med mindre hun har barn og mottar stønader i forbindelse med det (noe du skriver at hun ikke har). At hun jobbet svart og tjent 300 000 i året, er noe helt annet og skal selvfølgelig meldes fra om.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #30 Skrevet 7. desember 2011 Bostøtte får man beregnet ut fra husstandens inntekt.. Når han bringer inn en samboer i husstanden øker inntekten og sannsynligvis såpass at han ikke lenger kvalifiserer til bostøtte.. Sosialstønad blir noe helt annet igjen..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #31 Skrevet 7. desember 2011 Bare å ringe de. Noen du møter er imøtekommende andre ikke. Har gjort det to ganger. 1. gang hørte jeg ikke et ord om det. 2. gangen fikk jeg takkebrev fordi det var så godt dokumentert fra min side. Vedkommende fikk faktisk fengselsstraff og måtte tilbakebetale masse. Jeg ble aldri blandet inn i rettsaken med at jeg ville være anonym. Det er til hovedkontoret i fylket du skal ringe. GJØR det, da det faktisk er et fellesansvar. De stjeler fra oss andre.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #32 Skrevet 7. desember 2011 dette blir godt å få gnidd i trynet deres jeg svindler nav og nyter det GOD JUL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå