Gå til innhold

Når har dere ordinær ul?


Junimom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg funnet ut av når vi skal på UL :D

 

Vi skal 3. januar!

Gleder oss masse! Men fikk se lille nurket i dag, da vi ikke fant hjertelyden via dopleren (eller hva den heter) sa jordmor at vi kunne finne den via bilde og lyd. Men dette var ingen ordinær UL der de målte og gjør de undersøkelsene de pleier, nå hørte vi at hjertet var som det skulle :) Helt fantastisk å se bebien uansett! Og alt var bra, ut i fra det hun kunne se og høre.

 

Vi kunne ikke tyde kjønnet enda, men det er jo bare tre små uker til neste gang vi skal se den :D Hærlig! Og den "vinket" til oss.. Som jordmoren sa, Hei, hei jeg kommer med fred :P hehe søt!

 

Nå henger bildene på kjøleskapet og ett er kopiert i 3 eksemplarer som skal gis til besteforeldrene <3 Tenk neste jul har vi en ordentlig liten bebi å se på, og ikke bare et bilde! Gleder meg bare mer og mer!!

 

Lykke dag! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 januar er det min tur, gleder meg masse siden dette er nummer 1. fastlegen tok en i uke 10, men gleder meg masse til den ordinære for da har det jo endret seg mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 12.januar. Da er jeg 19+1. Har sett de to små mange ganger allerede. Fastlegen synes visst det veldig gøy å ta ultralyd, for han setter meg opp til time rett som det er. Så dem sist for nesten 2 uker siden, skal ha ny ultralyd hos han 23. desember og så ville han ta en til rett over nyttår:-) Blir nå fulgt opp ihvertfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ennå ikke fått time. legen sa hu skulle henvise meg neste gang jeg kommer, 9 jan. Er allerede 15 fullgåtte uker, så håper ikke jeg må vente så lenge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...