Gå til innhold

Når har dere ordinær ul?


Junimom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke enda. Vi skal til sykehuset og hilse på jordmor den 16. des og har fått masse brosjyrer og ark med info om fødeplassen. Så jeg tror vi skal få dato til UL da.

 

Men har dere fått fødeplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fått innkalling ennå... Hmmm kanskje jeg er glemt? Får ringe en dag og etterlyse dato. Er 13+6 i dag så det kan jo ikke være såååå mange uker til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 januar skal jeg. Skal til jordmor 22.desember, og håper på å få høre hjertelyden igjen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I begynnelsen av jan, men satser på å få vite hvilken sort jeg skal ha 20. des på ordinær kontroll :-)

Har fått plass på Ullevåll, og er glad for det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23.januar.. tror jeg? Fikk brev i posten idag fra sykehuset der det står at jeg har fått time hos jordmor. Står ingenting om UL, men det er vel det som skjer på sykehuskontroll?! Vedlagt brevet er et infoskriv om ultralyd i svangerskapet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme jeg har fått, har snakket med noen venner og litt sånn, og de sier at UL timen bestilles da.. etter som jeg forstod..(på det først sykehus besøket) Men er det da det er UL, får ihvertfall samboeren og jeg en positiv overraskelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 januar her :) Har allerede vært og smugtittet i uke 11 :) Mye bevegelse på den lille....Gleder oss til å få vite om det blir en prins eller en liten prinsesse i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 januar her :) Har allerede vært og smugtittet i uke 11 :) Mye bevegelse på den lille....Gleder oss til å få vite om det blir en prins eller en liten prinsesse i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...