Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen mensen her heller, Studenten2010-2013. Jeg har ikke testet heller da (har ingen akkurat nå), men med førstemann ble ikke testen positiv før ei uke etter ikm, så føler det ikke er vits i å kjøpe ennå uansett. Har null graviditetstegn da, så tror ikke jeg er det.

Kjedelig å skifte gruppe ja:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei *Kleopatra:)

Hvor mange dager over ikm er du? Og når tenker du å teste?

Jeg er 5 dager over ikm og enda ikke noe tegn til hverken mensen eller positiv test, men skal ikke teste igjen før jul.. Skal kose meg med juleferie sammen med familien og har den ikke dukket opp til 3 juledag blir det nok en test i romjulen. Er dyrt å drive å teste. Har ikke troa på at jeg er gravid heller for alle testene så langt har fort blitt negative.. :-. Men vi får se..

Krysser fingrene for at du får en positiv test;)

Koselig om vi holder hverandre oppdatert:) syns hvertfall jeg da..

Skrevet

LilleFie: Tusen tusen takk for gode ord. Du har heilt rett, eg må prøva å slappa av. Tusen takk for omtanken. Stor klem frå meg

Skrevet

Hei igjen Studenten:)

Bare 3 dager over tiden jeg da. Lurer på å kjøpe en test i dag og teste i morgen tidlig eller torsdag morgen (hvis jeg orker kjøpesenter nå i rushet:-O). Det er dyrt å drive å teste med de fra apoteket ja, det er sikkert!

Koselig å holde hverandre oppdatert ja:) Kos deg videre med juleforberedelsene og så krysser jeg fingrene for at du får positiv test i jula:D

Skrevet

3 dager er ikke "bare" det da, syns dagene er lange når man går å lurer og venter..

Spennende å høre hvordan testen slår ut om du tester i morgen eller torsdag;) krysser fingrene for deg:)

Kose deg videre i tiden før jul du også.

Skrevet

Hei jenter!

Skjønner dere noe av den nye lay-outen?? Førsteinntrykket mitt er at den er helt på trynet vanskelig, men det ordner seg kanskje når man blir bedre vant? Hmm.. Liker den ikke, enda..

Ellers er jeg snart i mål med julegaver og juleforberedelser:) Har igjen et par gaver, skal pynte til jul (bare pyntet til advent fra før), sette opp mitt hvite tre, og småvaske der det trengs.

Formen er uheldigvis ikke som jeg skulle ønske. Tr er ferdig for 2 dager siden, men sliter fremdeles med menssmerter nå og da! Jeg har en del vondt i hodet om dagen også. Blæh! Jeg må holde meg til planen og bestille time til GU på nyåret tror jeg, det kan jo være jeg har cyste® som irriterer i magen.

Stor klem til dere:)

Skrevet

Jeg syns egentlig det virker greit det lille jeg har sett da:-) ikke kikket så mye rundt.. Men noen som vet hvordan iphone versjonen funker? :-)

Her er det fremdeles ingen mens og gitt opp testingen..

Skrevet

5 dager over ikm i dag, og tok en test i morges. Der lyste et plusstegn mot meg!!!! Er jeg virkelig gravid?! Jeg tror nesten ikke på det... Skal ta en ny i morgen eller lørdag just in case.

Har ingen graviditetstegn annet enn litt ømme bryster. Er nesten i sjokk her jeg sitter:)

Skrevet

Åååå så koselig å lese:-) gratulerer så mye:) kose deg masse i julen med denne fantastiske førjuls"gaven" :)

Skrevet

Gratulerer Kleopatra :D Så niiiice at det ble noen heldige på denne tråden og!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...