Hali Skrevet 16. desember 2011 #126 Skrevet 16. desember 2011 Så fantastisk Lilla! Gratulere så mye!!!
Novembernurkimagen<3 Skrevet 16. desember 2011 #127 Skrevet 16. desember 2011 Gratulerer til dere som har blitt gravide! Og til deg Lilla, som allerede skrevet, jeg fikk gode frysninger når jeg så at du har testa positivt!! Hurra!!!!! Jeg krysser fingre og tær for dere alle sammen Her er mensen et ubestridelig faktum, og jeg finner meg i at vår tur kommer seinere God helg alle som en
mucha Skrevet 16. desember 2011 #128 Skrevet 16. desember 2011 GRATULERER LILLA!!! Det var virkelig fortjent!!! ønsker deg masse lykke til med svangerskapet:))
Lillababy Skrevet 16. desember 2011 #129 Skrevet 16. desember 2011 Tusen hejrteleg takk for kjempefine gratulasjoner som varmer veldig!! Me fortjener det alle sammen. Eg gler meg slik til det er eg som kan gratulera deko!! <3 Er så rart dette i dag. Håpar verkeleg det er sant! Eg må jo halda det for meg sjølv heilt til mandag. Då skal offshoreprinsen få seg ei overraskande gåve i adventskalenderen I morgon kjem søstra mi og mine nærate venninner på bursdagsbesøk- og eg må lata som ingen ting Tenkte så sporty i dag at eg ikkje skulle testa i morgon, sidan det doblar seg kvar andre til 3 dag. Men dette e rså uvirkelig at eg skal definitivt testa kvar dag. Oj: må kjøpa ordentleg test i morgon. KVa anbefaler de? Kva tar seg best ut i kalenderen? Den det står gravid på? Står det gravid på den med ukeindikator? Den har eg aldri brukt før. klem Håpar forresten at det e rsant dette. Ho dama eg tok blodprøve hos skulle egentlig ringa om det var positivt. Men ho sa og at det ikkje va sikekrt at dei fekk svar så fort og ho va også veldig veldig stressa. .. Ha ein kjempefin fredagskveld!
Prøver2015 Skrevet 16. desember 2011 #130 Skrevet 16. desember 2011 Lilla 80: den med ukesindikator står det gravid på den også ja;) syns kanskje den hadde vært best i kalendergave men det er min mening! Gøy gave uansett! Her i gården uteblir mensen, men svidd av to tester i dag:-/ en blendahvit og en med en svak skyggestrek.. Uff den lille svake skyggestreken tuller med hodet mitt:-/ ingen symptomer eller noe men lilevell ligger håper der.. Kan ikke mensen bare dukke opp så slipper jeg usikkerheten.. God helg folkens:)
Fiemamma Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #131 Skrevet 17. desember 2011 :O LILLA80 :O Herreguuuuuuud!! Her kom tårene som jeg lovet nå! :') Kjære vene vakre deg!! Gratulerer så vidunderlig mye!!! Jeg vet ikke hva jeg skal si, annet enn kjære Gud i himmelen!! Hehe! åÅÅåÅååÅååååååååååå!!!!! Klemklemklemklemklem til ei av de jeg synes fortjener det mest!! Hipp hipp hurraaaa for den lille tulleklumpen i magen! Hihihih <3 Jeg har herved blitt heks, og skal bruke magi slik at den lille livsformen holder seg fin og vokser seg stor og sterk der inne <3
Lillababy Skrevet 17. desember 2011 #132 Skrevet 17. desember 2011 Studenten: Takk for tipset, så blir det gjerne den eg likar best å kjøpa slikt i byn for kjenner nkon på apoteket her, men skal sjå kva eg kan få til For eit vakum du er i no då, med ingen mensen og rar test!! huff, ikkje lett. når km skyggestreken? Om to dagar skal det jo vera veldig aktuelt med ny test... då skal det jo ha dobla seg... Masse lykke til! Kjære søte, gode LilleFie: Milliona milliona takk for den mottakeslesn av min positive test!!! Guri kor du er herlig!!! tusen tusen tusen takk. No grin eg endå meir når du er så skjønn Så er eg her og venter på din tur, då blir det endå meir jubel!!! <3 stor god klem. Ta vare på deg sjøl vennen min!
Lillababy Skrevet 17. desember 2011 #133 Skrevet 17. desember 2011 Testen var forresten sterkare og kom raskare i dag
Tessy Skrevet 17. desember 2011 #134 Skrevet 17. desember 2011 Lilla!! Hurra og gratulerer så mye:) fikk tårer i øya jeg også...er inne å følger med dere alle sammen, men nå måtte jeg bare skrive ( ville jo vært i denne ikm gruppa hvis mannen min hadde vært hjemme) Dette er strålende nyheter og jeg syns ikek statistikekn her inen er så verst for tiden...ser frem til et spennende år jeg da og håpe kanskje spiren sitter i romjula?! Lov å håpe:P klem fra meg
Lillababy Skrevet 17. desember 2011 #135 Skrevet 17. desember 2011 Tusen tusen takk Tessy, og ekstra takk for tårer på mine vegne. så GOD du e!! <3 Så leit at du har måtte stå over. Min mann skulle vore på jobb denne pp som klaffa og. Me bytta faktisk turnus. Litt voldsomt, men jammen var det verd det!!! JA- de te rdefinitivt lov å håpa på romjula! No har kroppen din fått ein liten pp pause også, kanskej det hejlepr(???) jula er det god mat og avslapping, det hjelper gjerne også. Eg håpar det er din tur no! Stor klem frå meg.
Prøver2015 Skrevet 17. desember 2011 #136 Skrevet 17. desember 2011 Skyggestreken er nok samme somnegativ test i mitt tilfelle, men rart hvordan en ikke klarer å gi opp håpet før mensen kommer.. Jaja, får jobbe Litt og så shopping i kveld så holdes tankene unna. God helg:)
snupsi87 Skrevet 17. desember 2011 #137 Skrevet 17. desember 2011 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Lilla80!!!!!! GRATULERE SÅ MY!!! =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) Ja, æ tar nesten av her..!!=) Du skjønne at æ våkna faktisk av sms fra en spurv her inn som kunn fortell at du e GRAVID!!! =) =)=)=)=)=)=)=)=) Æ e så utrolig glad på dine vegne! Tåran rann da æ læst mld, og dæm renn itj mindre jo mer æ ser dæ skriv her + at andre gratulere dæ! E så glad på dine vegne!!!=)=) Æ håpe du klare å hold dæ te mannen kjæm hjæm ja, for en fantastisk overraskelse han får sæ!! Æ må faktisk innrøm at æ har hatt trua på dæ den pp'n her, ettersom mannen din fikk kom hjæm te EL:) Det syns æ va så bra gjort, at dokker fikk det te! Også huske æ du sa, det me den historien at det skull bli arti å fortell barnet dokkers når den vart stor, at den vart te etter en telefon med jobben te faren, så han kun kom hjæm for å gjør mor gravid;) hehe.. Åååååå så herlig nyhet Lilla!!! No må du bare lov mæ at du nyte det her og tar det med ro!!!=) Så når æ ska prøv igjen i (april/mai, nå som e et par mnd før MÅ prøv, btw ) så e du 4-5 mnd på vei!!=)==) Glæde mæ te å hør kordan det går me dæ da!!=) Ha ei fantastisk helg! Glæde mæ te å hør ka mannen si når han kjæm hjæm!!=) Store gratulasjonsklæmma te dæ Lilla!!! =) =) =)= =) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Tessy Skrevet 17. desember 2011 #138 Skrevet 17. desember 2011 Takk for fine ord Lilla:) du er GOD du og!!!<3 Kos deg masse med det lille mirakelet som vokser inni deg og måtte det gå hele veien til mål denne gangen! Jeg kommer nok etter om ikke alt for lenge, men er realist, så jeg har sakt til meg selv at jeg ikke forventer noe baby før snuppa vår er blitt 3år (håper på litt før kanskje) og hun ble 1 1/2 år i går, så da har vi god tid på oss:) Men når man først bestemmer seg så vil man jo så klart at det skal klaffe fort, så jeg får bare ente å se! takk igjen Lilla:)
snupsi87 Skrevet 17. desember 2011 #139 Skrevet 17. desember 2011 Forrestn Lilla, må også takk dæ for gode ord! Du e helt fantastisk du! Herlig å få så gode råd og herlig tebakemeldinga fra dæ! Men valget vårres om å vent, tru æ e et bra valg.. hvis det klaffe da, vel å merke.. fordi mannen her i huset har 3-5 mnd fri på nyåret, så da hadd det vært fint å fått baby på den tida han har fri... Men vi får se.. du ska få hør fra mæ når æ får positiv test altså Men nok om mæ, æ e bare så utrolig glad på dine vegne!! Æ mått fortell det te mannen da æ mottok meldinga i mårrest:) Leve i lykkerus på dine vegne her:) Æ tru æ har sagt det æ har på hjærte... Men du må bare kos dæ no da!! Endelig kan du glæd dæ rundt gravidvenninnan dine å! Det her bli fantastisk! Tenk at i jula 2012 har dokker en baby på arma:) Koooselig=) Masse lykke te i tida framover! store klæmma nok en gang fra mæ te dæ!!=)
*Kleopatra Skrevet 17. desember 2011 #140 Skrevet 17. desember 2011 Gratulerer så mye Lilla, sååå flott! IKM idag (tror jeg), ingen mensen, men kommer sikkert i morgen. God lørdagskveld til alle:)
Prøver2015 Skrevet 17. desember 2011 #141 Skrevet 17. desember 2011 Krysser fingrene for at mensen holder seg unna hos deg og at du får en positiv test;)
Lillababy Skrevet 18. desember 2011 #142 Skrevet 18. desember 2011 Kjære kjære Snupsi! Tusen tusen takk for alle overveldande fine ord! Blir utruleg rørt når du, og ander seier så masse fint i forbindelse med min graviditet. Kan ikkje få sagt kor mykje det betyr for meg. BIM har liksom vore redningsbøylen min (ved sida av mannen min) lenge no. Eg føle ikkje eg har fortjent all denne omtanken, men eg set uendeleg stor pris på den! Tusen tusen takk Snupsi! OG eg gler meg VELDIG til det er din tur!!! I dag har eg hatt ein rolig og fin dag. Det har gått i ett sidan den positive testen. Men for nokre timar sidan kom e gheim frå senteret, med "gravid" vitaminer, clearblue ukeindikator til i morgen, ei ny bok om svangerskap og et gravid ukeblad. Har og kjøpt ein liten bamse/ koseklut som skal holda g. testen i armane inni kalendergaven til mr. pappa to bee i morgon. Så åt eg fiskegrateng (måtte nesten eta noko sunnt ) og låg meg på sofaen, med tente stearinlys. Sovna etter litt lesing, utruleg godt. Første ordentlege øyeblikk kor eg har hatt ro og kos ift denen graviditeten. Men då eg vakna vart eg litt uroleg. Eg trur det e rfordi det byrje rå gå opp for meg at eg er gravid. Det er nett som før ein tester etter graviditet. Ein er livredd for å få opp håpet og så skal den vera negativ. No er eg livredd for å gleda meg til å bli mmma, i tilfelle me mister. Håpar eg finn ein ok måte å leva på gjennom 1. trimester, og at eg kjem gjennom. Tusen tusen takk igjen Snupsi, innlevelsen din er rørande!! Kos deg masse no i juletida <3 Så snakkast me Kleopatra: tusen takk! og masse lykke til til deg! klem
Fiemamma Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #143 Skrevet 18. desember 2011 Er innom for å følge med på nyheter fra Lilla og dere andre:) Jeg er "midmenstruell" av en annen verden! Har en snedig menstruasjon, med uvant lite smerter og blod. Og jeg er fly forbannet og sur hele tiden, noe som alltid slutter like etter jeg har begynt å blø (det heter jo premenstruell, altså førmenstruell.. MEN). Tror det er en skikkelig hormonubalanse en plass, kan ikke forstå noe annet lenger.. Jeg begynte seriøst å strigråte og var like før jeg knuste hele kjøkkenet når jeg kom hjem fra juleverksted hos mamma i går, fordi jeg så oppvasken i vasken. Var bare helt overveldende for meg å "oppdage" oppvasken, den provoserte noe jævlig, enda jeg visste den var der da jeg dro..! Er rart jeg ikek knuste koppene, for de fikk gjennomgå sånn at husvertene hørte det! Jeg skal prøve magnesium mot smerter og dårlig humør. Noen som vet om det hindrer graviditet å spise magnesiumtilskudd? Lilla: hvordan er formen? <3 Har du hatt noen mistanker om graviditeten i dpo-land i form av "symptomer"? Håper så inderlig det blir min tur snart også. Var i førjulsmiddag i kveld, og der var det en nyfødt. Klump i halsen, men klarte å ta meg sammen..
Lillababy Skrevet 18. desember 2011 #144 Skrevet 18. desember 2011 Stakakrs deg lillefie. Ikkje godt å ha det slik! Eg har hørt at magnesium er positivt for å bli gravid. Søstra mi er veldig opptatt av vitaminer og gav meg magnesium som eg brukt sist pp, ikkje denne. Trur uansett at det e rbra for kroppen å vera i best muleg balanse, så alt som hjelper ift hormon ubalanse vil ver apositivt tenekr eg. Det viktigste no er å ta bewst muleg var epå seg sjølv i ventetida. Omega 3 er jo ialelfall kjempeviktig. Det hejlepr jo for det emste. Slike Eye Q har eg ete enorme mengder av dei siste 3 mnd. Eg trur det hjelper på humøret. Altså slik på det gjevne, men ved pms og slikt er ein jo uansett totalt forsvarlaus Kansekj rask gange i frsk luft, f. eks med musikk på øyrene kan vera bra når du føler for å knuse koppar? huff ikkje lett. Som oftast når ein er sint og fortvila så har ein jo ikkje kapasitet til sunne håndterinagar Nei ikkje særlig til symptomer. Ikkje spesielt ømme pupper, ikkje svimmel. Litt vondt i ryggen og veldig oppblåst. Lurer på om/ når det kejm. Er spent på hcgen, kva testen viser i morgon. Den skal jo visa 2-3, men går her og håpar på 3+, og er redd for 1-2, sjølv om det ikkje betyr noko. Jaja, sender ein god klem eg! Nei ikkje særlig til s
snartfampå5 Skrevet 18. desember 2011 #145 Skrevet 18. desember 2011 Skjønner at jeg har vært borte noen dager, her har det virkelg skjedd ting! Gratulerer så mye Lilla, dette var morsomt!! Vi er en god gjeng som får termin omtrent på samme tid da. Har du forresten merket noe forskjell på søvnmønster? Husker fra sist at jeg ble så ulidelig trøtt, det er jeg ikke enda. Men jeg drømmen veldig mye, og våkner tidlig på morgenen, og er faktisk uthvilt i tillegg. Snodige greier. Ellers er streken på testen min fortsatt langt ifra like sterk som kontrollstreken, regner med det betyr lite hcg foreløpig. Kjenner kvalmen melder seg så smått her, og gruer seg til hcg-nivået øker hvis det gjør meg like kvalm som sist.
Lillababy Skrevet 18. desember 2011 #146 Skrevet 18. desember 2011 Tusen tusen takk snart frampå Nei merker lite enno. Er trøtt når eg våkner, men kvikner fort til, kalrer ikkje sova frampå sikkert pga tankane om at eg ahr testa positivt. Så har egentlig meir energi. Men var på handling tidlgiare og då følte eg meg veldig trøtt i beina og ryggen. LEngta liksom heim for å kvila. Nei blir spanande å sjå koss det blir med symptomer. eg skal faktisk ha fri heile romjula. Det er så deilig. Så då får eg jo ein litt rolig start. Så starter eg på veke 6 tilbake på jobb. Håpar eg får tidlgi ultralyd rundt veke 7. Kjekt å vera gravid sammen Klem
Lillababy Skrevet 19. desember 2011 #147 Skrevet 19. desember 2011 God morgon Då har eg testa på ny i dag. Billigtesten viste at teststreken var like sterkt som kontrollstreken, og cb ukeindikator viste gravid 2-3 VEldig glad! No er testen putta i hendene til ein bamse/ koseklut med raudt silkebånd, og 4 billigtester heng i båndet, og så på magen til kosekluten er eit lite kort til prinsen min. No håpar eg han kjem i dag!! :)Ha ein strålande dag alle sammen!
Lillababy Skrevet 19. desember 2011 #148 Skrevet 19. desember 2011 Mandag, 12.12: - snupsi87 - Et nytt eplefrø <3 ********** Tirsdag, 13.12: - Foffen fo ********** Onsdag, 14.12: ********** Torsdag, 15.12: -Cindy85 ********** Fredag, 16.12: - snuppo ********** Lørdag, 17.12: -*Kleopatra ********** Søndag, 18.12: Lilla80 ********* ♥Gravid♥ 2røverdøtre&1røver (Skjelver når jeg skriver på tastaturet her, jeg =)) Snartfampå5 <3 Mor i 2012! Lilla80 <3 ********** Inn i ny pp: - Hali - Dossa - *venter* - LilleFie - Julestrømpa - minimikro
Fiemamma Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #149 Skrevet 19. desember 2011 Awwii, så herlig Lilla:D Kjempeflott at det gikk din vei i den mest koselige måneden i året altså! Karma <3 Kanskje du får et uproblematisk svangerskap denne gang, uten særlig plager, krysser fingre for det:) Det er sikkert ubegripelig vanskelig, men prøv så hardt du kan å nyte og kose deg mer enn du bekymrer deg nå. Leste noe om at sjangsen for at det skal gå galt to ganger på rad er veldig liten, så bare pass på deg selv nå, heldigsnuppa vår!! Ingen tanker kan gjøre noe fra eller til med naturens gang uansett, du kan bare selv sørge for at du nyter dette NÅ, og det fortjener du så enormt mye! Hvordan går det med resten? IKM uken vår er over nå. Jeg opprettet IKM uke 2 (som er min nye uke), for godt over en uke siden, så jeg flytter inn dit for godt nå Kommer innom denne tråden dersom det fortsatt er liv i den. Skal rydde og vaske leilighet i dag og være i fysisk aktivitet så jeg får tvingt ut restene av tr fra kroppen. Har knapt bødd etter dag 3, rare kroppen! Stor klem!
Prøver2015 Skrevet 19. desember 2011 #150 Skrevet 19. desember 2011 Testet igjen i dag og testen var fremdeles negavtiv, så går bare å venter på at mensen skal komme, så ser ikke ut til at jeg blir med dere i ikm uke 2 men må vente til hvertfall uke 3.. Æsj hvorfor kan ikke mensen dukke opp når jeg ikke er gravid???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå