Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #26 Skrevet 4. desember 2011 Neida, var ikke slik ment at jeg skulle kjefte de opp. Men jeg hadde rett og slett ikke klart å gi uttrykk for glede, heller krampelatter og fortvilelse over hvor mye penger giveren hadde brukt, og giveren hadde nok fort forstått at jeg var mer fortvilt enn fornøyd. Fikk en gang en kopp med en truse i fra en tante, selv om jeg ikke var veldig happy kunne både trusa og koppen brukes. Men et slikt sverd? Huff.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #27 Skrevet 4. desember 2011 Vel, det ville blitt søppel her i huset, det er sjeldent jeg drikker champagne og om jeg gjør det vil jeg absolutt aldri valgt å hogge den opp med et sverd ...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #28 Skrevet 4. desember 2011 Her er det jo faktisk snakk om at HAN prøver å tvinge DEG til noe, nemlig å gi disse håpløse gavene til familie og venner. Du kan kanskje ikke tvinge ham til å selge dem (tvilsomt at han finner kjøpere), men han kan heller ikke tvinge deg til å være med på dette tullet. Gjør som hun under foreslår: La ham gi champagnesverd til folk så mye han orker, MEN da er gavene fra ham og ingen andre. Selv kjøper du noe som folk har bruk for og gir fra deg selv.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #29 Skrevet 4. desember 2011 Ja, det blir nok løsningen. Så får jeg gi en annen gave fra meg og ungene. Heller det enn å være med på tullete champagnesverd. HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #30 Skrevet 4. desember 2011 Vi har faktisk champagnesverd og sabler flasker ved større anledninger fordi det er faktisk et rutiale i familien til min mann. ( han er ikke norsk.) Hadde jeg fått det i gave så hadde jeg lagt det sammen med de fire andre jeg har, det er litt som kakespader egentlig...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #31 Skrevet 4. desember 2011 Ettersom jeg verken vet hva det er eller hva man bruker det til så hadde jeg takket pent, ristet lit på hodet og latt det støve ned i en skuff helt til passelig tid var gått og jeg kan selge det på Finn.no
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #32 Skrevet 4. desember 2011 hmmm.... kan jo være greit å ha om det blir krig eller noe...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #33 Skrevet 4. desember 2011 Det er sant. "Olaf du må vakne, indianarane kjem!" "Jau, da hentar vi Champagnesverdet!" 16:36
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #34 Skrevet 4. desember 2011 Jeg blir glad for alle gaver og takker pent uansett hva jeg får, så dere som blir sure av å få slike ting eller ting dere ikke ønsker dere, høres utakknemlige og uhøflige ut. Men siden du spør, vil jeg nok si at jeg er enig i at dette var en ganske så dum gave å gi bort. Det er for spesielt interesserte og jeg ville nok lurt litt om jeg fikk det. Og så ville det blitt liggende i skuffen en stund før det havner på loftet eller i bruktbutikken.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #35 Skrevet 4. desember 2011 Haha, ja, kanskje greit å ha et sabel i bakhånd hvis det skulle bli krig eller innbrudd i nabolaget. For øyeblikket har vi i hvert fall 17 stykker i hus (mannen har to fra før), så vi er godt rustet. HI
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #36 Skrevet 4. desember 2011 Helt ærlig, det hadde jeg ikke. Drikker meget sjelden champagne, og den ene gangen i året (nyttårsaften) så greier jeg fint å åpne champagnen på normalt vis. Men hvis han allerede har kjøpt de, så bør dere gi de. Jeg sier at jeg ikke ville blitt overvettes glad for en sånn gave, men det er mange verre ting jeg har fått opp gjennom årene
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #37 Skrevet 4. desember 2011 Huff, så kjipt gjort av mannen din. Kan godt forstå at du ikke synes det er noe å gi i gave. Minner meg om en episode av Klovn, der han ene hadde kjøpt seg sånn sverd. Utrolig teit. Du får kjøpe noe å gi utenom :-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2011 #38 Skrevet 4. desember 2011 Det hadde jeg gitt til første loppemarked innsamling... Skikkelig harry...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå