Miztery Skrevet 3. desember 2011 #26 Skrevet 3. desember 2011 Vi spiller også sammen, og vi har barn. Sitter med hvert vårt PS3 og TV, og spiller BF3! Ingen av oss er store barn, vi tar ansvar for jobb, hus, hjem og barn, betaler regningene våre og alle andre "voksenting".. Men jo, vi er gamere, vår store felles hobby!
Miztery Skrevet 3. desember 2011 #27 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har lyst til å gi ham noe virkelig fint og dyrt, selv får jeg en Kenwood Major Titanium, og vet at jeg dessverre ikke kan matche det pga pengemangel.. Han skal være borte i jula, så jeg har "heldigvis" helt til 7.januar på å finne på noe lurt!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #29 Skrevet 3. desember 2011 Kjøpt en bergans dunjakke + iphone Men, nå gikk PCen dukken, så lurer på om jeg skulle kjøpe det også. Syns det blir litt mye, vurderer å gi ham pc og telefon og så vente med dunjakka til bursdagen hans (januar)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #30 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har vært en dyktig fotograf og tatt bilder, sexy bilder;-) Siden jeg nok blir oppfattet som litt "snerpete" blir det nok litt av en overraskelse for ham. Gleder meg sånn til å se reaksjonen hans!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå