Gå til innhold

hva skal dere gi mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fikk julegaven på forskudd, Battlefield 3.

Han må kutte ned på spillinga når babyen kommer, men inntil da kan han bare fortsette å være et stort barn...

Gjest overlord
Skrevet

Vi gir hverandre en reise til våren. Iår var det Paris, neste år blir det Roma eller Krakow.

Skrevet

Jeg elsker å spille dataspill, gjerne sammen med kjæresten. Er ikke noe stort barn pga det. Folk har forskjellige hobbier vettu ;)

Skrevet

Det er mengden som gjør han til et barn, og det blir automatisk mindre om noen måneder ;)

Skrevet

kjøpt klær... men skal finne noe mer morsomt også.

Hva det er , vet jeg bare ikke enda :D

Skrevet

Vi kjøper heller flere små ting enn èn stor. Så her blir det termos, genser, ettpar små dingser, en film og ett (billig) sett med dusjsåpe, deo og "parfyme". Han ønsker seg egentlig nesnalobber, men det får vente.

Skrevet

Hvis du trenger tips så kan jeg gi deg ei liste :)

- Skjeggtrimmer

- Dataspill/tv-spill (hvis han er en gamer slik som min utkårede:P)

- Vintersko

- Klær

- Kinobilletter (2 stk selvfølgelig så dere kan gå sammen;) )

- En god vinterjakke/Uteklær

- Mansjett-knapper

- Spleise på en tur

Vi er der at vi kjøper det vi har behov for. Trenger ikke å være noe superkoselig-personlig-jeg-er-glad-i-deg-gave. Vi tenker litt praktisk, og er det noe vi trenger så kjøper vi det!

Skrevet

Gavekort og bok. Han får gavekort for han kjøper omtrent aldri klær. Men da shopper han, noe han trenger nå. Han er tømrer så han går i arbeidsklær hver dag. Ungene skal få kjøpe selv iår. ett år tok jeg bilder hos fotograf og lagde album. Det var sexy bilder som falt veldig i smak. Måtte gjøre det mens jeg enda var ung og vakker..hehe.

Skrevet

I år kommer jeg til lå gi minimac.

Andre tips kan være:

- bok

- klær

- fjellsko

- ytterklær, eks en jakke til fint bruk eller en boblejakke (den nye bergans sin er kjempe fin synes jeg)

- verktøy

- en weekendtur (flybillet/hotell)

- strikk et skjerf eller tova tøfler

- en fotoalbum av en tur el. l dere har vært på i det siste

- en sesong av en seri han følger

- abonement på et blad han liker

- fallskjermhopp:)

Eller rett og slett kjøp en korg og fyll den med ting du vet han liker:) (bok/blad, juleøl, en god vin, cognac, snacks, et fint bilde av dere sammen, og noen "gavekort" med kvalitetstid sammen med deg som han kan bruke i året som kommer:) ,,, eks kinodate, restaurantbesøk el.a ).

Skrevet

Mannen får ikke så stor julegave i år, jeg er akkurat ferdig med permisjon og har ikke jobb så det er stusselig med penger. Men han får julekalender av meg med aktiviteter vi gjør sammen hver dag, som han elsker, og så får han klær til jul, sammen med et fotolerret av han og babyen :) Lurer på om jeg skal slenge på noen kinobilletter også, så vi kan ta en kjærestekveld på byen...

Skrevet

Parfyme og thermokopp til å ha i bilen.

Skrevet

Jeg skal gi han lista med totaloversikt over alt han glemte, snek seg unna eller ikke gadd å gjøre i 2011.. Eller kanskje en liste over det han må gjøre i 2012.... Eller blir det kanskje litt frekt??

Hehe.. Han skal få en hjemmelaget kalender med alle bursdager og alle påminnelser osv. Med notatmulighet slik at han kan srive opp ALT. Han er veldig glemsk.

Kjøper ikke dyre gaver i år. Vi pusser opp og dette kommer til å koste et par hundre tusen, så vi dropper hverandre og pusser opp sammen i 2012..

Har forresten kjøpt et sånn metallskilt der det står: When I get the urge to clean the house I lay down til it passes

Skrevet

Goretex jakke + globalkniver - sist nevnt er litt til oss begge ;-)

Skrevet

Han skal få en fin slipsnål,sjorte og mansjettknapper...for det er noe han ikke har, men trenger :)

-Utover det så skal vi bruke en del penger sammen på spahotell(han ski,jeg spa ;) ) på nyåret som en siste "kosetid" isammen før vi blir foreldre i mars/april :)

Skrevet

-Fiskestang

-Fiskekroker

-Fiskeskrin

-Tursekk

-Skritt-teller

-1 genser

-Stavmikser

-Husnummer

-Parafyme

Skrevet

Police klokke og superundertøy fra Stormberg :)

Skrevet

Min er dragefrelst ( vi er ikke helt a4..) så han får et stort drageornamentert skrin. Tenkte fylle det med sjokoladebiter :)

Skrevet

Jeg skal kjøpe klokke til min mann. Og kanskje en bukse eller PS3-spill i tillegg.

Skrevet

En Tassimo kaffemaskin med to pakker kaffe og en pakke med kakao til å begynne med. Så har jeg kjøpt Bjørn D. ullundertøy til han.

Skrevet

Kaffemaskinen som nettopp vant testen på tv2 hjelper deg, og muligens noe ved siden av om jeg kommer på noe han har bruk for.

Skrevet

Vi har kjøpt oss fryseskap sammen ....

Skrevet

Fotballtur til Manchester. United mot Liverpool. Fly, kampbilletter og hotell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...