Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #26 Skrevet 2. desember 2011 Nei, fremstiller det ikke som hun misbruker barnet mitt, jeg sier jeg er glad jeg ikke blir kåt av å amme min baby for så å etterpå la mannen min amme mens vi blir enda kåtere for så å knulle vettet av hverandre ...det er jo vitterlig det hun sier. Så da sier jeg at jeg er ikke avhengig av barnet mitt for å sprite opp sexlivet sånn SATT PÅ SPISSEN.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #27 Skrevet 2. desember 2011 Det er vel kanskje å være litt i overkant nærtagende..? Mannen min digger brystene mine når jeg er gravid, og kan ikke få nok av dem. Det betyr jo ikke at han ikke er glad i dem når jeg ikke er gravid og de blir små (og en del slappere!) igjen! Skjønner ham godt, jeg, nyter det så lenge det varer selv :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #28 Skrevet 2. desember 2011 Moren min ga meg en forklaring på det fenomenet når jeg ammet. Redd og usikker spurte jeg henne om det var vanlig å føle en slags lyst følelse når man ammet, at det skulle føles godt? Trodde jo jeg var skikkelig unormal og vurderte nesten å slutte å amme. Da fortalte hun at den lyst følelsen var helt naturlig, kroppen gir deg en lyst følelse når du ammer fordi du skal ønske å amme barnet og føle at det er greit. Naturens måte å fikse ting på. Du er egentlig ikke kåt, det er bare at kroppen frigjør visse stoffer som gjør det å amme mer lystbetont ogd en følelsen kan minne om kåthet. Sånn om noen ville ha en forklaring på fenomenet så altså da egentlig ikke er kåthet.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #29 Skrevet 2. desember 2011 Jeg forstår hva du mener. Jeg fikk også en slik følelse av å amme, men jeg greide å "skru av" følelsen. Syntes det var ekkelt å bli kåt av å amme babyen min.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #30 Skrevet 2. desember 2011 Trenger ikke å bli frekk 23:02 Man er da ikke nærtakende fordi man ikke hadde likt det om mannen likte synet av "sprengte silikonbryst" Hadde lurt litt på mannen om det var slikt han tente på. Slik du beskriver det så virker det som han foretrekker dine gravide pupper, og siden det ikke varer, så er det vel ikke så rart å spørre om ikke det er litt trist...?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #31 Skrevet 3. desember 2011 huff, jeg er livredd for å føe det på denne mpten;( gruer meg til å amme;(
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #32 Skrevet 3. desember 2011 Fy søren du er en ekkel gris du HI!!! Skjønner ikke hvordan du i din villeste fantasi kan forbinde amming med sex?! Forhåpentligvis er dette bare tull, viss ikke grenser det til pedofili.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2011 #33 Skrevet 3. desember 2011 Høres helt villt ut HI!!! Tenner på å amme barnet ditt? Hver sin lyst sier jeg bare!!!! PRØV Å SKILL DET DER!!!! Eller gi flaske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå