Gå til innhold

Andre som tenner på å amme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er fryktelig opphissende, var ikke forberedt på at det skulle bli slik. Hadde forventet at det skulle bli sårt og vondt og slitsomt, men ble heller deilig og opphissende.. Flere som har det slik ?

Min mann synes også dette var spennende, så når gutten min er mett og jeg er sprengt så hjelper mannen min meg.. Kanskje litt rart ja, men wow for et sexliv vi har fått...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, aldri tenkt tanken engang.. For meg er amming noe helt annet, og ikke forbundet med noe seksuelt.

men har hørt andre si det samme.. så alene er du vel ikke.. :)

Skrevet

Eeeh - nei. Og jeg er glad jeg ikke trenger å benytte meg av mitt barn for å sprite opp sexlivet for å sette det litt på spissen.

Skrevet

Det er faktisk en helt normal reaksjon på å amme. Dere som syns det er sykt. har kanskje ikke hørt om det før? Du er ikke alene nei. Jeg følte det ikke slik, men hadde lest om at det er en vanlig reaksjon.

Og om det kommer sexlivet til deg og mannen til gode, hvorfor ikke.. Dere over fremstiller det som om hun misbruker barnet sitt. Har overhodet ikke noe med det å gjøre!

Skrevet

Mannen din hjelper deg når gutten er mett og du er sprengt...???

Mener du at du ammer mannen din?

I såfall jeg tro at du er alene om å ha det slik.

Skrevet

Kunne kjenne et nærmest automatisk knip i underlivet, men syntes ikke det var opphissende, nei. Jeg har også lest at det er en helt vanlig reaksjon.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg blir skikkelig uvel når jeg leser dette. Det er nesten så jeg håper du er mann eller et realt troll.

Dessverre er det vel til en viss grad vanlig som ei annen skriver, men for meg er det bare så motbydelig å tenke på at noen blir seksuelt opphisset av at et uskyldig lite barn spiser maten sin.

Hadde jeg følt det slik og ikke klart å styre disse motbydelige følelsene ville jeg nok heller gitt babyen flaske.

Så dette betyr at du bare legger ungen fra deg så fort den er mett, og lar gubben høvle over deg?

jaja, hver sin lyst.

Skrevet

Har hørt om dette tidligere, men kan ikke si jeg ble noe tent på det å amme barna mine.

Det var såklart en veldig god følelse å legge barnet til brystet når man hadde melkespreng til tusen og endelig fikk letta på trykket.

Men noe kåthetsfølelse innblandet i dette var det absolutt ikke.

Skrevet

Jeg fikk aldri tenning når jeg ammet men når vi var alene i senga og puppene var på spreng var det en skikkelig god driv i sexen ja :) Så delvis med deg HI! Nyt det mens dere kan, men koble ut barnet fra det :)

Skrevet

Jeg har ikke barn (Men har lyst på) Når du sier "når vi var alene i senga og puppene var på spreng var det en skikkelig god driv i sexen ja :)"

Blir man kåt av sprengte pupper? Ble litt nysgjerrig her nå :D

Skrevet

Det er vel heller stimuleringen av brystvortene man reagerer på. I tillegg produserer man endel hormoner som henger sammen med både velvære, kjærlighet og seksualitet.

Jeg forstår den rent fysiske reaksjonen, det er jo noe man ikke kan styre, men likevel fatter jeg ikke at noen kan bli _mentalt_ opphisset av å amme et barn. Selv om ting skjer fysisk, greier hvertfall ikke jeg koble baby, amming og sex i det hele tatt. Det er jo så langt fra hverandre som det går an å komme..

Skrevet

Jeg for min del fikk kjempe store pupper som så ut som de hadde silikon i seg... Så ja, vi ble tent av sprengte pupper vi... Det vil ikke si at alle blir det!

Skrevet

Av sprengte pupper, ja, men ikke akkurat mens du ammet ungen din vel- AV å amme ungen?

Skrevet

Var det ikke litt trist at mannen tente på pupper som på en måte ikke var dine...? Om mannen min hadde tent på silikonaktige pupper hadde jeg blitt litt lei meg =/ No offense altså.

Skrevet

Selv om det eksisterer en fetisj for å gi bryst til/ få bryst fra partneren sin så er dette ikke koblet til BARNET. Enten så er du en troll eller så er du faktisk syk som tenner på å gi bryst til et barn. Hva du og mannen gjør sammen er deres egen sak.

Skrevet

Jeg ble ikke lei meg av det, det var i bunn og grunn mine pupper med litt ekstra naturlige væsker i :) Han liker puppene mine nå også, selv om de ikke er sprengte.

Skrevet

Det er vanlig og helt normalt

(For de fleste er brystet og brystvorta en erogen sone, og det er ikke akkurat uvanlig at man mens man har sex suger/slikker på brystet)

Skrevet

Det er det jeg også mener.

Altså¨, det er ikke min greie, men ok, hva man gjør når man har sex med mannen er nå en ting. Også det om man skulle få en ufrivillig rent fysisk reaksjon idet man ammer barnet. Og til sist også det å tenne på at puppene i seg selv er større eller mer følsomme. Alt det er i og for seg greit.

Men å tenne seksuelt, mentalt sett, slik at man der og da får lyst på sex og kommer inn på tanken om det, MENS man ammer BARNET? Nei, det begriper jeg altså ikke.

Skrevet

Jeg har ikke barn selv, men derimot svært følsomme brystknopper. Kan aldri tenke meg å bli mentalt opphisset av tanken på å amme et barn, men jeg er redd for at det fysisk kan bli et problem. Problemet er at dersom jeg skal komme ordentlig igang/bli kåt, så må jeg stimulere brystene.. Hjelp.. Håper ikke det blir er problem for meg!!

Skrevet

Det tviler jeg på at det blir. Jeg har også svært følsomme brystvorter som er mye i "bruk" under sex.

Men for det første var det ubehagelig å amme, sårt og merkelig i starten. Så det var slettes ikke fysisk opphissende.

For det andre trenger du ikke skamme deg over det om du skulle få en rent fysisk reaksjon, for det har ingenting med sex å gjøre, det er bare kroppen som reagerer- litt på samme måte som at du sikkert får gåsehud når noen stryker deg i nakken. Og jeg kan love deg at du, dersom du er normal i hodet, uansett ikke vil forbinde ammingen av babyen din med sex på noen måte, uavhengig av fysikken.

Skrevet

Rent fysisk, ja. Mentalt? Det håper jeg da virkelig ikke!

Skrevet

Jeg syntes det var helt j...... å amme!!! Vondt!!!! Men når ammingen var ferdig, er jeg sikker på at jeg kunne kmmet opp i klimaks bare ved at han befølte brystvortene mine..... Synd de ikke er der lenger, for det var virkelig en god "knapp" å ha ;)

Skrevet

TROLL

"Min mann synes også dette var spennende, så når gutten min er mett og jeg er sprengt så hjelper mannen min meg.. Kanskje litt rart ja, men wow for et sexliv vi har fått... "

Skrevet

He he dette er så langt fra min erfaring at jeg nesten mistenker at en mann har skrevet hovedinnlegget...

Kan ikke tenke meg noe mindre erotisk enn amming!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...