Gå til innhold

Er jeg gammel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du deg gammel, da?

 

I mine øyne er du ikke gammel, sånn på papiret, men klart - jeg kjenner deg ikke, så det kan jo være du er "gammel" i hodet, i tankegang osv. På papiret er du 9 år yngre enn meg, så i dine øyne er jeg sikkert gammel.

 

Jeg er ikke eldre enn jeg føler for selv. Jobber i vdg. skole og tror faktisk at ungdommene bidrar til at jeg ikke helt mister grepet på min egen "ungdom". Alder er et tall og ikke nødvendigvis mer enn det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28 år, og har venner som er på din alder.

Ser på de som om de var like gamle som meg.

Men igjen, så har jo dette mye med hvordan du er som person.

Er du ung i sinn så har jo ikke alderen noe å si for alderen din i tall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...