Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #26 Skrevet 2. desember 2011 Føler du deg gammel, da? I mine øyne er du ikke gammel, sånn på papiret, men klart - jeg kjenner deg ikke, så det kan jo være du er "gammel" i hodet, i tankegang osv. På papiret er du 9 år yngre enn meg, så i dine øyne er jeg sikkert gammel. Jeg er ikke eldre enn jeg føler for selv. Jobber i vdg. skole og tror faktisk at ungdommene bidrar til at jeg ikke helt mister grepet på min egen "ungdom". Alder er et tall og ikke nødvendigvis mer enn det.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 2. desember 2011 #27 Skrevet 2. desember 2011 Jeg er 28 år, og har venner som er på din alder. Ser på de som om de var like gamle som meg. Men igjen, så har jo dette mye med hvordan du er som person. Er du ung i sinn så har jo ikke alderen noe å si for alderen din i tall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå