Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Hvor gammel er gammel for deg? Jeg er 34 år. Er jeg da gammel? Skriv gjerne din egen alder når du svarer :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Jeg er 35. Ser ikke på meg selv som gammel.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Hvis du sier at du er gammel, så tenker jeg automatisk at du er gammel i tankegangen. Jeg er 34, men føler meg ikke gammel i det hele tatt.(Måtte faktisk vise legg her om dagen da jeg skulle kjøpe røyk til gubben. Ble litt satt ut og overrasket samtidig.)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Kommer vel litt anpå sammenhengen. Er du på danskebåten i ukedagene er du definitivt ikke gammel. Henger du på ungdomsklubben i en alder av 34 er du gammel. Jeg er selv 32 og absolutt ikke gammel :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 jeg er 35, og syns jo selvsagt ikke du er gammel =D En fin alder.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Jeg er akkurat passe gammel hvert eneste år - er 40 Jeg "føler meg" ikke ung. Jeg aner ikke hva det vil si å "føle seg" 40 eller 30 eller 20 for den saks skyld. Jeg har alltid tatt ansvar for mitt eget liv og har hatt evnen til å leke!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Kommer an på sammenhengen, det. Og hvor du er i livet. Jeg er 28 og er gammel i enkelte sammenhenger, gjennomsnittelig i andre og ung i noen sammenhenger.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Neida! jeg er 30.Men spør du en på 13 vil han si ja. Så det kommer ann på hvem du spør. En på 80 ville bare ledd og huske tilbake på 30-årene som de beste i sitt liv.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #10 Skrevet 2. desember 2011 Gammel i forhold til hva? Gammel for å være førstegangsfødende: ja. Gammel generelt: nei. (Gammel er for meg pensjonist) Hilsen 26-åring
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #11 Skrevet 2. desember 2011 Nei, jeg syns jeg ikke du er gammel. Hvorfor spør du om det ? Kommer jo an på hva du mener med gammel da.. For gammel til å få barn? Nei. For gammel til å dra på byen? Nei. For gammel til å stå opp kl 7 hver lørdag og søndag for å se på barnetv? Tja, kanskje det Jeg er 22...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #12 Skrevet 2. desember 2011 Nei det syns jeg ikke. Jeg er 37 år og ikke gammel:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #13 Skrevet 2. desember 2011 Ja, det er bare å begynne og tenke på å førtidspensjonere seg med en gang... Selvsagt er ikke 34 år gammelt, voksent ja, men ikke gammelt.. Hilsen 30 år ung:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #16 Skrevet 2. desember 2011 nei,det vil jeg ikke si. jeg er snart 45 og jeg må si jeg merker årene nå.uff,uff,også har jeg forandra litt holdninger også,merker det når jeg omgåes de rundt 30...da merker jeg alderen veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #17 Skrevet 2. desember 2011 Mannen min er 38, så nei Jeg er 27
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #18 Skrevet 2. desember 2011 Sier som de andre at det kommer an på i hvilken setting du mener det :-) 34 år og førstegangsfødende er litt over gjennomsnittet f.eks. men ikke gammelt. Gammel er jo faktisk noe man sier om noen som er gammel, for meg er det 70 år og oppover så da er du jo for meg bare halvveis til gammelstatus ;-) Jeg er selv 36 og andregangsfødende. Gammel er jeg ei, men ser jo at jeg er endel (ehrmmmm 10 år omtrent) eldre enn mange av mammaene i barnehagen til sønnen min på 3, men alder henger jeg meg sjelden opp i :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #19 Skrevet 2. desember 2011 Hvis du føler at du er gammel nå, så lurer jeg på hva du føler når du er 44, 54, 64, 74 og 84 Du har forhåpentligvis ikke engang levd halve livet ditt, så bare ta det med ro
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #20 Skrevet 2. desember 2011 Du er gammel til å være lærling og ung til å være toppleder i et stort selskap. Du (for) gammel til å bo i barnevernsinstitusjon og (for) ung til å bo på sykehjem. Du er for gammel til å få barnebilett på toget og for ung til å få honørbilett. Du er for gammel for barnetrygd og for ung for aldrespensjon. Totalt sett er du i akkurat passe alder til å kunne nyte livet og gjøre nesten hva du måtte ønske. Du er voksen.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #21 Skrevet 2. desember 2011 Neiiiida, slutt å tøv Jeg er 41 år. Føler meg litt gammel fysisk akkurat nå, men det er fordi jeg fødte for noen mnd siden og har ikke kommet helt i form igjen. Men i hodet mitt er jeg 18. Jeg er dritbarnslig samtidig som jeg kan oppføre meg voksent når det trengs
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #22 Skrevet 2. desember 2011 Gammal=!=!=??? Øøøøøh, hehe, når jeg tenker på gammal tenker jeg typisk på de som er pensjonister, eller på gamlehjem eller noe slikt Jeg er 31 år.... jeg er eldre enn det jeg var før.... men slik at det alltid vært... blir liksom bare eldre denn det jeg var før... så synes det er litt deilig jeg FÅr det bedre og bedre for hvert år som går
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #23 Skrevet 2. desember 2011 Nesten i grava er du! neida hehe jeg er 33 så vil ikke si du er gammel
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #24 Skrevet 2. desember 2011 Du er ikke gammel... Bare eldre enn meg! He he;) Neida, Har en del venner som er like gamle som deg og de er ikke gamle! Selv er jeg 26 år.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #25 Skrevet 2. desember 2011 føler meg ikke gammel, men så har jeg da hatt unger siden jeg var 19, og kan fort være bestemor om noen år, er 33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå