Gå til innhold

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud, så uaktuelt. har hun ikke folkeskikk til å spørre om dette er greit for dere? hr hun ikke sosiale antenner til å forstå dette og at dere vil bli kjent med babyen deres uten å ha folk boende hos dere, vet du hva!! her har mannen din å rydde opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan selvfølgelig si at dere er i samme sko, men andre vil nok si at dere er i samme båt.

Skrevet

Er det kanskje ett hotell i nærheten som de kan bo i?? Det er lov å nekte folk å komme på overnatting. JEg sier ikke det er lett, og konsekvensene kan bli langvarige.. selverfart desverre.. men man må kunne nekte folk å bo i ens hus.. uansett slektskap!! Slik er det nå bare.

Skrevet

Jo, hotell har vi.. Tviler på hun tar seg råd til det, hun er ganske gnien på pengene sine.. Kanskje jeg skulle foreslå det? Da kanskje hun holder seg hjemme, dersom hun skjønner at det er alternativet..

Skrevet

For ei dame... Det spiller ingen rolle om hun gjør noe eller ikke, dere har jo ikke plass. Og er det noe man kan trenge (noen trenger det jo ikke da...) er det plass og ro. Jeg var helt i ørska i flere uker etter fødselen, den første tiden spilte hormonene meg mange puss, jeg gråt og lo vekselsvis. Jeg glemte ammeinnlegg overalt i huset, jeg glemte å spise, jeg ammet og sov, og spiste når det gikk opp for meg at jeg jaggu ikke hadde spist på hele dagen. Jeg ville aldri hatt noen oppå meg da, ikke min mamma og slettes ikke min masete svigermor. Nåja, svigermor er snill, hun hadde nok gjort sitt beste for å holde huset i orden, men nei... Det har vært godt med litt armslag alle gangene.

Det bør egentlig holde å fortelle henne at du ikke vet hvordan tiden etter fødsel kommer til å bli. Nei betyr nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...