Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #26 Skrevet 1. desember 2011 Det er vel ikke en kjole, men en hold-in-body?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #27 Skrevet 1. desember 2011 Er ikke det en kjole for å ha UNDER en annen kjole for å holde inne div?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #28 Skrevet 1. desember 2011 Dette er da en underkjole, med alle de sømmene? Eller er jeg helt på jordet?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #29 Skrevet 1. desember 2011 Har en lignende kjole og det er ikke hold inn nei, det type kjole med sånn stoff har sånne sømmer det er for å lage den flaterende, men de fleste som har svart her har nok ikke kropp til denne kjolen så de kunne ikke sett for seg selv med den og er misunnelige
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #30 Skrevet 1. desember 2011 Mja, men jeg mener body som kun brukes som undertøy. Undertøy man ikke vil vedkjenne seg at man har behov for.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #31 Skrevet 1. desember 2011 Jeg skal innrømme at jeg ikke har kropp til en slik kjole. Men jeg hadde aldri aldri gått med noe slikt blant folk i høytiden. Kanskje som en ekstra piff på soverommet, men den hadde holdt seg der med lukket dør.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #32 Skrevet 1. desember 2011 Dette er nok ikke en hold-in kjole. Den er inspirert av Herve Leger sine bandage-kjoler tenker jeg. Se her: http://justjared.buzznet.com/photo-gallery/1304041/blake-lively-herve-leger-04/ Om du er comfy i en slik kjole så kjør på. Tilbehøret blir jo viktig da, hvis du skal ha ensfarget sort.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #33 Skrevet 1. desember 2011 kremt, så sømmene nå, men tenker egentlig at det ikke er så ille.. (må jo tenke det når jeg bestilt den....) er spent på å se hvordan den egentlig er.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #34 Skrevet 1. desember 2011 Ser det er delte meninger på den... Altså kommer nok mye ann på tilbehør osv osv.... (ser jo jeg og at det er ett helt alminnelig basisplagg... ) Morsomt at det er noen som liker den.. gubben syns den blir fin til fasongen min om ikke annet =D Han likte den... Jeg er altså spent...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #36 Skrevet 1. desember 2011 Selvsagt liker gubben den. Om det passer seg å bruke den kommer ann på hva du skal og hvor gammel du er. Er du over 25 syns jeg du bør velge noe annet. Det samme om du hadde tenkt å ha den i kaffiselskapet sammen med farmor og tanteunger.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #38 Skrevet 1. desember 2011 trodde bodyer ikke var så lange? Jeg er langt over 25, men tenker jeg blir fin likevel=) Hi
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #41 Skrevet 1. desember 2011 Synes det ser ut som en underkjole jeg...
Mille** Skrevet 1. desember 2011 #42 Skrevet 1. desember 2011 Nei, den var ikke særlig fin syns jeg. Siden du spør. Har du kropp til å gå i en så smal kjole så ville jeg ha valgt noe litt mer spennende rett og slett. Er jo massevis av fine, men billige kjoler på kjedebutikkene å få tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå