Gå til innhold

Er denne kjolen fin da dere??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du vil ha et ærlig svar. Nei, den var ikke spesielt fin. Veldig kjedelig, og formen ser ikke så veldig fin ut. Og så må du selvsagt ha en flott og slank kropp for å kle en slik kjole.

Fins så mange fine kjoler der ute, som jeg heller ville ha valgt. Men billig var den jo. ;)

Skrevet

...kommer ganske ann på kroppen som skal ha den på. Vil tørre å si at man ikke bør være over str 38/40.

Men veldig grei som "base", så kan man piffe den opp med tilbehør og kule sko. :)

Skrevet

Ja, jeg vil ha ærlig svar. Jeg er dog 168 høy og 52 kilo.. med litt push up bh, så er det lite å si på fasongen... =)

tenker med litt kuult tilbehør, flotte høye sko?? Det er nettop prisen som gjør den fristende... da jeg har litt lite med cash og jeg heller vil bruke pengene på barna... men har sååå lyst på noe nytt.... tenke på det altså med andre ord =)

takk for svar

HI

Skrevet

har str. small, og med holdinn strømpe over magen, push upp bh.. og som du sier... litt kuult tilbehør og sko...

Tenker og tenker....

lyst på noe til jul.... som er billllllig.... ;)

HI

Skrevet

Jeg synes den er kjedelig uansett, men det er jo smak og behag. Kan jo bli bedre med litt kult tilbehør og flotte sko, det hjelper jo alltid. ;) Har du ikke så mye penger så er den jo flott for deg, for prisen var jo fin. Viktigste er at du liker den, ikke andre. :)

Skrevet

Med rett tilbehør og kropp til den kjolen vil du bli helt rå ;)

Skrevet

Er selv en str 36, og kunne fint kjøpt den som basis-kjole :)

Senere kan en kul dressjakke og tøffe strømpebukser være kult.

16:24

Skrevet

tja, siden jeg er i tvil lurte jeg på hva dere syns altså =) så jeg sitter nå og tenker litt frem og tilbake.... vanskelig... for når den først er bestillt må man nesten bruke den også.. (er litt streng med meg selv slik... )

Skrevet

takker for svar =)

og tilbehør er jo ett must.. har sett noen superlekre sko......

Skrevet

Hmm, hadde den vært uten de sømmene så hadde den vært en helt ok sort kjøle som du kunne ha stasjet opp. Men med de sømmene så syntes jeg den er ubrukelig

Skrevet

Jeg synes den var litt kjedelig, men siden du er ute etter noe billig, synes jeg du skal kjøpe den hvis du har masse stæsj (jule sko, smykker, sjal/jakke) du kan piffe den opp med.

Skrevet

ØÆÆÆÆÆæææææ hvilken sømmer?? Har nettop bestilt den, og husker ikke å ha sett noen sømmer... sukk... ja ja.. nå er det gjort...

(oi oi oi.. så selvsikker jeg er.... )

Hi

Skrevet

Da er den bestillt... (fikk noen bange anelser ang. sømmene som ble nevnt ovenfor... men det får stå til)

Og litt flott stasj av forskjellige slag.. (har sett råkule sko som jeg sikler fælt etter) Så tenker jeg det blir fint...

Skrevet

Den var kjedelig, så mer ut som en hverdagstopp.

Skrevet

Hvis du ser på den røde kjolen så ser du sømmene tydelig:)

Skrevet

Syns dev var fin:-) Men nå liker jeg enkle klær og setter mer lit til å stase antrekket opp med litt "stæsj". På den måten så kan man også bruke klærne til ulike anledninger, bare med ulikt tilbehør.

Skrevet

Synes den var fin jeg, liker sånne kjoler selv, det viktigste er hvem som er inne kjolen ;) Det er du som skal få oppmerksomheten ikke kjolen, og du virker slank så tror du kommer til å kle den :)

Skrevet

Har samme mål som deg, og kunne fint ha kjøpt den kjolen hvis jeg hadde litt lite penger å bruke på klær. Kjempegrei, kan pyntes opp og ned. Tror det blir bra!

Skrevet

En enkel, klassisk og pen kjole dersom du har kropp til den:-)

Skrevet

Ser ut som en hold in body, spesielt med de sømmene.

Skrevet

thihii det er en body.. hold inn kjole..

Skrevet

hvis du er 168 og veier 52 så er du grise tynn... jeg er 165 og veide 58 kilo før jeg ble gravid og var veeeldig tynn

Skrevet

Jeg syns også det var stygge sømmer på den kjolen. De over brystene og de to tvers over kjolen.

Ser ut som den er laget av restestoff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...