Gå til innhold

Ditt problem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sosial angst og ensomhet. Har INGEN venner lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At vi lever i 2 forskellige verdener. Jeg er økonomisk og ryddig, han ser på penger som forbruksvare og har masse minus på flere kreditkort. Men heldigvis står huset på meg og da er det lettere å kaste han ut:)

Skrevet

-Sliter på kjærestefronten for tiden, han er på vei ut av forholdet :(

-Økonomiske problemer :(

-begynner å bli deprimert pga de to overstående :(

Skrevet

Huff, her var det mye triste skjebner...

Vi har vel egentlig ingen problemer, eller i så fall bare luksusproblemer i denne sammenheng. Tror nesten bare det ville være flaut å nevne dem i denne tråden.

Skrevet

Oisann, er glad jeg er singel når jeg leser denne tråden ;)

Men mitt problem er fedme og dårlig selvtillit da. Skal ned 15 kg, ser ikke ut til at det noengang er oppnåelig :(

Og så irriterer jeg meg veldig over at jeg har angst for å kjøre. Livet hadde vært så mye lettere med lappen og bil.

Skrevet

Jeg har ME

Mannen min er uvenner med broren sin og det er særdeles ugreit nå som vi går inn i julemåneden.

Men forholdet oss imellom er bra, og vi har en nydelig liten kjernefamilie.

Skrevet

Min dårlige helse.

Ellers er alt på stell!

Skrevet

forsyn deg med små porsoner, og fyll på litt og litt. (da virker det som du spiser mer) ikke tenk på det, de ferreste FØLGER med på hva sidemannen spiser. og om noen kommenterer, så bare si at apetitten er ikke helt på topp i dag, spiste nok for mange pepperkaker før i dag (eller no sånt)

Skrevet

Jeg klarer ikke la vær å flørte med gamle flammer og folk jeg møter på nettet. Ellers er det ingen store problemer tror jeg..

Skrevet

At jeg er forelsket i en annen en han jeg er gift med. Det er et stort problem. Men jeg biter tenna sammen og holder ut. For barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...