Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Det sies at alle familier har sine problemer, hva er ditt/deres problem? Selv sliter vi big time økonomisk.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Vi sliter med at vår eldste datter er i puberteten. Ellers har vi det fint.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 At vi begge er utro så det synger etter
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Økonomien er en del, men den er liksom liten pga alt det andre. Mitt eldste barn er på vei til å bli narkoman. Så det er mitt største "problem" akkurat nå. En snakker så mye om å ha problemer over noen år, men ikke mye som slår det vi går gjennom for tiden.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Problemet innad i vår lille familie er nok at mannen ikke kan snakke om vanlige småting uten å bli sinna og skal krangle. Kan være fra om han kan kjøpe melk og brød til mer alvorlige ting. Men han jobber med saken.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Økonomien Depresjon (meg) Helsen (mannen og meg) Fedme (kun meg)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Overvekt. Jeg er tjukk så det synger etter, min største bekymring er at jeg ikke skal greie å gi barna mine et godt kosthold og nok aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Psykisk helse Fedme Labert sexliv Stormfullt forhold
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 Maten. Jeg har endelig innsett at jeg må ha utviklet en form for spisevegring i løpet av de siste årene. Gruer meg allerede til julaften da dette er første gang jeg, mann og barn skal feire med begges familier. Alle kommer til å iaktta meg rundt matbordet , det er jeg sikker på Jeg er flau. Hadde vært mer "akseptert" om jeg var 16-18 år men jeg er 34:(
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 At jeg har oppdaget at mannen egentlig ikke er en god far for barna våre...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 økonomien. deprisjoner (meg) så kom fødseldeprisjoner itillegg, ser ikke glede i livet. mannen går til psykolog
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #14 Skrevet 30. november 2011 itilegg ser jeg ut til å brygge på spiseforstyrrelser. Jeg går bare ned i vekt og orker ikke tanken på mat. sitter konstant alene med 2 små barn 23.00
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #15 Skrevet 30. november 2011 mitt problem er trøtthet akkurat nå.. har nok gapt over mer enn jeg klarer å svelge fremmover en periode.. vårt problem er nok komunikasjon og det å få tid til hverandre.. men heller det enn alternativet mer tid sammen - dårligere økonomi.. vi er lykkelige og har det veldig bra sammen, selv om vi har det travelt på hver vår kant.. vi storkoser oss når vi har tid sammen og gjør mest mulig ut av det da.. det funker for oss ellers så har vi en del problemer på min side med en bror som ikke er i nærheten av i vater, samt at han har en bror som sliter en del med selvtilliten sin og får hjelp..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #16 Skrevet 30. november 2011 Utbrenthet, lav selvfølelse og aggresjon (mannen). Dårlig kombinasjon, men han har heldigvis sagt ja til å ta i mot hjelp nå..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #18 Skrevet 30. november 2011 Depresjon, vil helst gjemme meg bort fra hele verden.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #19 Skrevet 1. desember 2011 Økonomi Lav selvtillit Lever dobbelt liv Ellers så er alt bra.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #20 Skrevet 1. desember 2011 Lav selvtillit hos meg, som ikke blir bedre av at mannen er lite interessert i sex. Sur mann til tider. Alt for mye stress og alt for lite søvn.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #23 Skrevet 1. desember 2011 Fedme (kun meg) Labert sexliv (men har en på 3 mndr, da, så det kan jo endre seg ) Ellers har vi det egentlig veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #24 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har nettop fått vite at jeg har en god del gallestein og trenger mest sansynlig en operasjon snart.. Jeg er syk og kan ikke jobbe. Mamma er nyoperert i ryggen. Pappa er nyoperert pga tette blodårer til hjertet. (bypass operasjon) Dårlig økonomi. Eksamenspress på samboer. Sliter med å få endene til å møtes pga de helsikes julegavene. Fedme til både meg og samboer. ja.. kunnet faktisk laget en lengre liste egentlig..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #25 Skrevet 1. desember 2011 har 15kg som skal av litt dårlig selvtillit å en mann som har knekt ryggen i en arb.ulykke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå