Gå til innhold

hvem er teit her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder med mamma her :)

Hva er poenget? Det bråker og blinker, spørs om ikke ungen blir redd også. Mini får ihvertfall ikke noe ut av det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sagt til pappaen at han gjør som han vil, men da får han ta de neste våkenettene og gryyyytidlige morgenene som det garantert hadde blitt her. Har en liten fyr som er veldig avhengig av faste rutiner/sovetider.

Skrevet

Se der ja!

Når man diskuterer med hverandre og ikke med ukjente, kan det hende man kan komme fram til en løsning alle parter kan leve med (sikkert bortsett fra bikkja til naboen som sikkert ikke har fått valiumen sin enda på det tidspunktet, men det er deres problem). Det kalles å være voksen :)

Skrevet

En ettåring har ikke noe utbytte av dette i det hele tatt. Greit, det er fine farger der og da, men dere kan vel fyre av et par før leggetid?

Pappas behov viktigere enn ettåringens behov?

Skrevet

mine har lagt seg til normal tid i de andre årene, i ar skal vi muligens i selskap så da blir de isåfall våkene. De er 4 år og har ikke savnet raketter da de ikke vet hva det er.

Skrevet

Jeg har to barn som nå er tenåringer, og de ble ikke vekket på nyttårsaften før de ville det selv. Dvs at de visste at det kom raketter, men ikke klarte å holde seg våkne.

Som regel ville de bare sove videre, men da hadde de hvertfall fått tilbudet.

Vi hadde heller en liten feiring tidlig på kvelden, med stjerneskudd og noen få raketter.

Siden du stiller spørsmålet på den måten, så synes jeg at det er pappa som er teit her:)

Og du vet at når du stiller et spørsmål her på dib, så er det ALLTID hi som har feil! Uansett! Hvertfall i kaklehønenes øyner:))

Skrevet

Hadde ALDRI vekket babyen her for å se på raketter!! Han er 8 mnd på nyttårsaften. Men han har hatt et sovehjerte fra helvete siden han var nyfødt (dvs han sover nesten ALDRI), så det kan jo forklare mye på hvorfor vi IKKE vekker ham for slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...