Gå til innhold

jeg klarer ikke komme meg videre,.

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mor står på min side og forsvarer meg også mot de. samme gjør min stefar og resten av min familie.

vi er gift..

stefaren min har også gått rett oppi ansiktet dems og sagt hva han mener om de. det fordi han ser hvordan ting utvikler seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15.41: ta deg en glad pille og ro deg ned.

Det er fullstendig lavklasse og krangle og slåss, snakke stygt om hverandre og lage drama i et bankende kjør.

du bør jo ikke si et eneste ord om fordommer etter at du lirte av deg all den møkka der :)

Skrevet

Kommer din familie og din mann sin familie fra forskjellige kulturer? I noen kulturer er det jo mer vanlig at hele familien er innvolvert i oppdragelse osv. Mener absolutt ikke at det i så tilfelle er en unnskyldning til å drivevpå slik som du nevner, men eventuelt noe som kan være med på å forstå situasjonen din bedre.

Skrevet

Jeg hadde faktisk nektet og jeg hadde sagt at om mannen ikke kan sette foten ned gir klar beskjed når de overstiger grenser og kaste de ut om så, gi klar beskjed om de snakker negativt til deg om at det ikke er akseptabelt. Og rett og slett overse de og ignorere de om de ikke behandler deg og han selv med respekt, ja da hadde jeg valgt å gå.

Da fikk han takle familien sin alene uten meg og klare seg uten meg i livet.

Jeg hadde aldri akseptert at min familie snakket dritt om mannen min eller til mannen min. Om min familie hadde blandet seg inn i livet vårt for mye hadde jeg sagt klart fra at dette har de ingenting med.

Og det samme forventer jeg at den mannen som deler livet med meg skal klare å gjøre.

Om han ikke klarer det så er han rett og slett ingen mann i mine øyne.

Og hva slags psykiater er det dere går til som lar de snakke til deg på denne måten og ikke tilser at du også får sagt ditt uten slikt tull. nei den personen er ikke god i jobben sin.

hvis de sitter der og holder på slik er det faktisk MOBBING av deg og det skal du ikke finne deg i.

Bestem deg for at din psyke er mer viktig en at mannen din føler han må velge. For sånn situasjonen er så må han faktisk det.

Man sitter ikke å ser på at familien sin mobber og plager de man er glad i.

Man forlanger ikke at den man er glad i skal måtte sitte å høre på slikt uke etter uke.

Det bryter deg sakte men sikkert ned.

Bestem deg for hva som er bra for deg, og stå sterk både mot mannen når han forlanger at du skal være med hans familie og mot familien hans når de setter igang.

Om de plager deg gi beskjed at dette aksepterer jeg ikke lengre, reis deg og gå. Og gjør det hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...