Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #26 Skrevet 30. november 2011 Her kjøper vi hver vår flax kalender. Thats it.
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 30. november 2011 #27 Skrevet 30. november 2011 I år er første året barnet får julekalender (straks 2,5 år) og første gangen mannen får julekalender. Til han har jeg kjøpt 24 forskjellige ølsorter på polet. Først og fremst fordi han fortjener å bli satt pris på, ettersom han bidrar utrolig bra hjemme nå når jeg er litt redusert. Og for det andre, han elsker øl. Men han må ikke tro at det blir en vane;) Ellers har vi aldri hatt noe annet enn Flaxlodd julekalender, som vi får av moren min hvert år;)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #28 Skrevet 30. november 2011 Jepp 24 sexy truser :-) Svigermor skal få en sms hver dag med påmindelse om at hun har 2 barn.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #29 Skrevet 30. november 2011 Vi gjorde det ett år, men det tok helt av med altfor dyre gaver så vi droppet det.
Mille** Skrevet 30. november 2011 #31 Skrevet 30. november 2011 Nei, og jeg kjenner faktisk ingen som gjør det heller. Hvis det var noen som skulle fått julekalender av oss to voksne her i huset så skulle det vel strengt tatt vært meg. Jeg har tross alt, og gjør det fortsatt, stått for hver eneste kalendergave til ungene i mange, mange år. Men det kommer nok aldri til å skje. Muligens en 10 kroners sjokoladekalender.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #32 Skrevet 30. november 2011 Jeg har gjort det tidligere år, men det ble mer og mer tydelig at han ikke satte pris på det, så i år gidder jeg ikke. Jeg syns det er koselig å lage til pakkekalender, men ble lei av å gjøre det til en som ikke satte pris på det. Han har laget til meg 2 ganger.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #33 Skrevet 30. november 2011 Nei, har ikke laget noe til mannen min, men kjennte nå at jeg skulle ønske jeg hadde laget en med sjokolade, drops og brus til ham. Dette kunne han ha likt, men det hadde holdt for ett år i såfall. Men i fjor sendte jeg en SMS til broren min hver dag med ulike ordtak og sitater. I år har jeg laget gavekalender til mamma, og hun ble kjempeoverrasket OG GLAD da dette kom fullstendig uventet på henne. Hun har aldri fått noe sånnt før, og jeg kommer nok heller ikke til å lage det flere år.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #34 Skrevet 30. november 2011 Jepp, jeg kjøpte hver vår sjokoladekalender på Europris til den nette sum av ca kr 10 pr stk. Frøkna fant prinsessekalender til rundt kr 20, og har puslespillkalender i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå