Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Og får dere en fra han? Vi har aldri gitt julekalendere til hverandre, og har heller aldri tenkt noe over det. Men når jeg leser her virker det som om "alle" lager kalendere til mannen sin. Føler det burde holde lenge med barna (selv om her er de så små at det ikke er noen vits enda).
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Jeg har aldri hørt om noen som gjør det. Og jeg gjør det altså heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Vi gir ikke kalendere til hverandre, men det blir jul for det
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Kunne ikke falt meg inn engang.. En gang delte vi på en sjokoladekalender jeg fikk fra Lindex.. Vel, vi spiste den opp på én kveld...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Hehe 13.04 Det høres ut som ekte julstemning
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Nei, ærlig talt! Det må da være en sjeldenhet? Vi gjør det ihvertfall IKKE.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Jeg skal gi en liten kalender til min samboer. En Haribo-kalender. Jeg elsker å glede han og han elsker godteri så da synes jeg det er gøy. Jeg forventer ikke å få noe av han, men jeg tror jeg skal kjøpe en liten sjokoladekalender til meg selv.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 har aldri laget skikkelig kalender til mannen min, men han får en sjokoladekalender til 10 kr
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Kjenner ingen som lager kalender til mannen sin, eller motsatt, men det er sikkert en hel hau med damer som gjør det der ute, samme type damer som skriver lange kjærlighetserklæringer på facebook-veggen og lager hjerter.... Grøss og gru!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 Vi gir alltid kalender til hverandre:) Ikke pakkekalender altså. Men flaxlodd, sjokolade ol. Vi syns det er kjempekoselig:) Iår fikk han en 10kr sjokoladekalender av meg, og jeg fikk det tilbake:))
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 Jeg skal faktisk gi min mann en julekalender i år! Jeg har kjøpt 24 forskjellige ølslag, så regner med at den kommer til å bli godt mottatt. Dette blir første og siste gang jeg gjør det, men vi pleier å kjøpe en skrapekalender å ha sammen i desember.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 Nei, vet du hva.. det holder virkelig med kalendere til alle mine fire barn.. Blir faktisk 96 pakker å pakke inn... så... det holder...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #14 Skrevet 30. november 2011 Pleier å kjøpe sjokoladekalender til han: han ELSKER sjokolade og blir så glad for det <3 Slank og sunn er han òg så har bare godt av det Jeg får ikke kalender av han, jeg tåler ikke sjokolade så sjokoladekalender er utelukket. Første året vi var sammen folk jeg en komplimentskalender: han sendte meg én sms med et kompliment om dagen. Han jobber og jeg studerer så jeg får mye finere gave av han til jul enn jeg gir han, så synes det er helt greit at han får sjokoladekalender og julestrømpe selv om ikke jeg får. Han eeelsker godteri, det gjør ikke jeg (pluss at jeg ikke tåler sjokolade som sagt)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #15 Skrevet 30. november 2011 Nei, alle gjør ikke det - vi gjør det ikke ihvertfall. Kjenner ikke mange som gjør det heller.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #16 Skrevet 30. november 2011 Vi gav kalendere til hverandre før vi fikk unger. Nå er det kun ungene som får...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #17 Skrevet 30. november 2011 Nei. Jeg er sammen med en voksen mann. Julekalendere er for barn.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #18 Skrevet 30. november 2011 Han fikk julekalender første året vi var sammen, en kasse med 24 øl/vørterøl/julebrus. Kjempestas, vi var 22 og nyforelsket, og jeg syns det var trist at han aldri hadde fått ordentlig julekalender da han var liten. Pakket inn hver eneste flaske i alu.folie og nummererte og greier, hehe. Han har ikke fått de siste 7 årene, men i år kjøper jeg en Flax-kalender til han som en liten overraskelse. Kunne virkelig trengt å vinne (Jeg fikk en av min mor i går, kjempestas)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #19 Skrevet 30. november 2011 ja, har kjøpt flax kalender. koselig for han og få en kalender. jeg har fått av han. bare koselig. barna får flax kalender av mamma, og sjokolade kalender av oss.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #20 Skrevet 30. november 2011 Hehe, jeg har faktisk laget pakkekalender til samboeren min i år... Ikke noe store greier da, stort sett sjokolader, drops osv. Vi har ikke barn da (har en på vei), men tenker etterhvert at det blir nok å lage til barna Og vi er ikke sånne som skriver klissete facebookmeldinger til hverandre som ei over her skriver Jeg valgte å lage til han fordi vi har bestemt oss for å ikke gi hverandre julegaver i år (pga termin midt i jula, nok andre utgifter), samtidig så syns jeg han fortjente å få en liten oppmerksomhet (ikke akkurat den dyreste kalenderen jeg har laget), også elsker jeg å styre til jul da
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 30. november 2011 #21 Skrevet 30. november 2011 Nei, det holder med barna. :-) Vi pleier å få en Flaxloddkalender hver av mora hans, det er mer enn bra nok. :-)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #22 Skrevet 30. november 2011 Nei, det gjør jeg ikke, og jeg kjenner ingen som gjør det heller. I fjor kjøpte jeg en Pondus sjokoladekalender til han, for han er glad i en liten sjokoladebit til kaffen etter middag. Den ble han kjempeglad for, men har aldri laget hverken kalender eller strømpe til han.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #23 Skrevet 30. november 2011 Jeg gir en selvlaget liten kalender til min kjære. Laget den for noen år siden, og fyller den bare med sjokkis. Gjør det fordi han blir glad, og fordi han elsker sjokolade. Dessuten er jeg utrolig lite romantisk ellers, så dette er en gylden anledning til å vise ham at jeg er veldig glad i ham. Og nei, jeg har hverken interiørblogg eller skriver lange klissete meldinger på facebook. Er bare helt gjennomsnittlig ordinær dame på 30 som har en liten koselig tradisjon med samboeren (ungen er for liten for kalender enda). Det er vel opp til den enkelte hvordan man viser den andre omsorg og kjærlighet?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #24 Skrevet 30. november 2011 Julekalender er for barn her jeg kommer fra, har ikke sett et voksent menneske med kalender. Men det hadde vært stas om mannen gav meg en ølkasse med nummerering på korkene. Rent bortsett fra at jeg er gravid, da. Kan innføre tradisjonen neste år
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #25 Skrevet 30. november 2011 Det har jeg også kjøpt til gubben:) Gleder meg stort til å se reaksjonen! Han er en øl entusiast da,så regner med det faller i smak;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå