Gå til innhold

hvor lenge var dere sammen før han fridde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal fri på skuddårsdagen tenkte jeg:)

For min del er det mye praktiske grunnet til at jeg vil gifte meg, lettere med arv og lettere med prøverør. I tillegg er jeg også giftesjuk og føler jeg har funnet drømmemannen.

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som maser sånn om frieri: Føles det virkelig så kult når han først frir da? Sitter man ikke da med en følelse av at han bare gjør det for å få slutt på maset? Eller klarer man å syns at det er fantastisk likevel?

Skrevet

Om du føler forholdet er dødfødt vil jo ikke et giftemål endre på det. Mannen er og forblir den samme uansett om man har ring eller ikke.

Vi forlovet oss etter 8 og et halvt år, og var forlovet i et år før vi giftet oss.

Skrevet

Etter litt over 5 år, på julaften i fjor. Skal gifte oss i mai.

Skrevet

Vi hadde vel vært sammen i 2-3 måneder da han fridde.. Men jeg sa nei, og vi ble enige om å ikke gifte oss. Dette er nå 16 år siden, og vi er lykkelige samboere og foreldre. Nå har vi faktisk begynt å vurdere å gifte oss, sånn for papirets del, greit om noe skulle skje med en av oss! :)

Skrevet

Vi var sammen i 9 år før han fridde, men så ble vi sammen da vi var 15 og 16 år gamle. Nå har vi vært gift i 2 år og har en sønn på 9 måneder:)

Jeg ble også lei av å vente, men da jeg sluttet å tenke på det skjedde det plutselig når jeg minst ventet det:)

Skrevet

5 mnd. :)

Gifta oss 3 dager etter 2 års dagen vår =)

Skrevet

Han fridde etter halvannet år, og vi skal gifte oss nå til sommern. Da har vi vært sammen 2,5 år ca. Men vi har kjent hverandre lenger:)

Skrevet

Vi var sammen i 3,5 år før han fridde. Forlovet oss da og var forlovet i 3 år før vi giftet oss. (Vi var studenter og sparte i langsommelig tid for et sparsommelig bryllup :)). Da hadde vi også en 1-åring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...