Gå til innhold

Noen fra Bærum - Asker omegn?


mom2be1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg melder avbud litt i seneste laget, men halv to i natt kom min lille prins til verden :) Han er helt perfekt, og jeg er hodestups forelsket. Håper dere hadde et hyggelig treff, jeg får bli med neste gang i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye !! Vi tenkte på deg i dag og hadde en liten mistanke om at noe var i gang :-) kos deg masse, så ses vi senere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med gutten, det er stort:-) Håper dere andre hadde det hyggelig i går. Jeg hadde store planer om å komme innom, men rakk det ikke:-)er åpenbart ikke rutinert nok enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅ masse Lillemille og pineline!!!! HÅper alt stÅr bra til med dere. HÅper dere hadde et hyggeig treff, jeg er med neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei jenter! For to uker siden ble endelig min tur, 9 dager på overtid kom gutten vår :)

Det har vært to lange uker da omgangssyken kom i hus noen dager etter vi kom hjem fra sykehuset, men så snart den har forduftet er jeg klar for trilleturer og kafebesøk ;)

Håper det står bra til med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer LIA83! Jeg fikk også en gutt for litt over to uker siden, fredag 17.feb, 10 dager før termin! Jeg blir gjerne med på både kafetur og triletur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på jeg og! :)

Fødte en nydelig prinsesse lørdag 18 februar, 5 dager før termin. Ser frem til å se alle sammen med babyene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere alle sammen!!! Er det ikke herlig å endelig ha mini på utsiden av magen :) Jeg er også med på kaffe og trilletur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi prøve å møtes på torsdag? Noen som vil være med å trille og/ eller gå på cafe? Hva med å møtes utenfor kulturhuset i Asker kl. 12 på torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så gjerne blitt med, men har en time på ammepoliklinikken på riksen 1330, så da blir det litt knapt med tid. Håper det kommer flere anledninger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dere fra kulturhuset og rundt Semsvann? Er fremdeles en del redusert etter en lang og hard fødsel + mye nattevåk så spørs om kroppen er helt med på en såpass "lang" tur ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Så flinke dere er :-)

 

Lille Fredrik trivdes så godt der han var så han kom til verden 14.mars. Jeg er ikke helt i slaget til så veldig lange turer ennå, men satser på å være med fra etter påsken !! Gleder meg veldig til fine trilleturer med dere fremover. Det har jo vært så nydelig vær nå de siste dagene, så jeg har fått gått noen småturer hvertfall.

 

Jegt henger meg på så fort jeg er klar :-) håper det går bra med dere alle og deres små. Blir spennende å se dere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...