Gå til innhold

Noen fra Bærum - Asker omegn?


mom2be1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg er helt ny her inne, og håpet det skulle være noen fra Asker og Bærum med termin i februar- og det ser jeg jo at det er:) Jeg bor i Sandvika og har termin 27.februar, venter en gutt- har ingen barn fra før, så det hadde vært kjempefint å treffe andre i samme situasjon!

Håper det ikke er for sent å henge seg på, men kan dessverre ikke førstkommende fredag, men gjerne neste gang- går snart ut i perm. og blir mer fleksibel da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med på fredag :) Bor i Asker, er 34 år og venter gutt nr 2 om et par uker. Har en gutt på snart 3,5 fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har et treff på Baracoa i Asker Onsdag 1 februar klokken 2000. Ligger i Treff kalenderen:-). Mange som kommer har jeg inntrykk av. En god blanding av jenter fra Asker, Røyken, Hurum og Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal vi ses kl 12 da på overens:-) da er vi pinneline, lillemille, fru smurf, cec80 og millama29? Trenger vi bestille bord? Bill.mrk får være store mager da, hehe:-). Skal bli hyggelig å møte dere! Og så kjekt hormonella med bim treff neste onsdag. Jeg er usikker på om jeg har anledning den 1. Feb. Bli gjerne med på fredag hvis du kan hormonella. Er det flere som kan er det bare å henge seg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper ikke det er for sent å henge seg på!

Jeg bor på Slependen og venter (utålmodig) en gutt 11. februar. Blir veldig gjerne med på Overens i morgen kl 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hyggelig møte på fredag. Skjer lite hos meg, fire dager til termin. Om noen har lyst til å ta en kaffe en dag, er det bare å si fra- jeg er ørlite rastløs:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Og takk for sist :) Ser jo det noen dager siden du skrev pinneline, så kanskje pjokken din har kommet allerede? Her har vi hatt noen dager med sykdom i hus, men jeg blir gjerne med på en kaffe til uka!

Gi beskjed de som vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ja jeg kan til neste uke. Har planer mandag og tirsdag, ellers står det foreløpig åpent :-)

Blir spennende å høre pinneline om det har skjedd noe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gutt på torsdag:-) to dager før termin. Helt perfekt, 3530 g og 52 cm lang. Kom hjem fra sykehuset i dag. Deilig. Nå e jeg klar for trillinger og cafe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye pinneline med lille gutten :-) Så koselig å høre. Ja fine trilleturer i vårværet som kommer må vi få til! (trillinger står jeg helst over, hehe) Kos deg i tiden som kommer.

 

Jeg kan både onsdag og torsdag ved tolvtiden jeg og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer pinneline!!!! Jeg er super-misunnelig :) Jeg blir også gjerne med, kan både onsdag og torsdag. Ser ikke ut som om denne lille gutten har tenkt seg ut med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...