Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #26 Skrevet 24. november 2011 Er virkelig sjokkert over hva noen mener!!! Jeg har to søsken som er yngre enn meg, og vi har alle tre samme mor, men forskjellige fedre. Grunnen til hvorfor det har blitt slik for min mor, er det flere årsaker til, men det viktigste er at vi barna har hatt en fantastisk barndom, og et nært forhold til hverandre! Så oppvekstvilkårene våre har vært og fortsatt er for den minste sunne!!! Ingen av oss sliter sosialt eller gjennom skole/utdannelse, så da ser jeg på oss barna som et sjelden eksempel???!!!! Håper virkelig dere ikke går rundt å har høylytte meninger om kvinner med barn fra flere forhold, for dere aner ikke hva som er grunnen til at forholdene er blitt avsluttet.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #27 Skrevet 24. november 2011 Fy faen så stygg du er, 19:19.. går det på IQ?? Syns heller det vitner om lav IQ (ihvertfall sosial IQ) når personer er så dømmende som deg! Jeg har ikke mange barn med flere menn, men blir allikevel utrolig provosert over hva enkelte klarer å lire ut av seg!! Finnes flust av grunner til hvorfor folk velger å få barn i et forhold....................
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #28 Skrevet 24. november 2011 Hehe, har da såpass høy sosial IQ at jeg klokelig har holdt munnen min rundt dette kvinnemennesket. Når folk formerer seg som rotter med alt på to bein så blir jeg litt dømmende jo. Ikke noe rart det, trodde faktisk voksne mennesker kunne ta bedre valg for barna sine.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #29 Skrevet 24. november 2011 Jeg må bare spørre,hva er dårlig dømmekraft,barneoppdragelse,oppvekstvilkår,gode karakterer,snille mennesker,en fin bil,god mat,et fint hus eller et godt hjem?? Bruk hodet,vi er ikke like og mener ikke det samme uansett !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå