Gå til innhold

Eksdama til typen venter barn nr 3 med mann nr 3!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har også ett barn med samboeren min, og jeg mener ærlig talt at det burde stoppe der... Hva om dette forholdet skjærer seg også??

Tankeløse egokjerring..!! Tenker ikke på bana som må ha så mange fedre å forholde seg til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars HI, er du sjalu på eksen til samboeren? Tror du at han ikke er helt ferdig med henne? Hvis ikke, så hvorfor i helvete bryr du deg om hennes privatliv, hvor mange unger hun velger å ha og hvordan hun velger å leve???? Eller er du redd for at hun gikk fra typen din fordi han ikke var god nok far, og det samme skjer med deg hvis du velger å få barn med ham?

Det verste jeg vet er sjalu kjerringer som sprer rykter om ekser. Fy på deg!

Skrevet

Det er ei slik her jeg bor også og ungene sliter med det.

Hva med å tenke på hvordan dette blir for ungene?

Skrevet

Hva du "mener" om det burde stoppe her eller der, er fullstendig irrelevant, og hun bør rett og slett ikke bry seg om slike hønsehjerner som deg. Konsentrer deg heller om hvorfor det ble slutt mellom dem, om han tok godt nok vare på henne og barnet!

Skrevet

Hvorfor tror du noen er sjalu på noen som holder på slik?

Normale for har ikke unge med en hver tulling man møter.

Skrevet

Så siden hun ikke klarte å få forholdet til å vare skal hun ikke kunne få flere barn?

Fordi hun har to barn fra før skal ikke den nye kjæresten kunne bli pappa om han ikke har barn fra før?

Så lenge barna har det bra så er det ingen andre som har noe med om hun så har 16 barn med 16 fedre.

Mine barn har samme far men hvilken rolle spiller det for deg om denne dama har flere bf å forholde seg til. Det er jo ikke ditt problem

Skrevet

Så bare fordi mannen er en drittsekk og dumper deg, skal du bare la være å ha barn i fremtiden? Jeg har selv 2 barn med en mann som jeg skilte meg fra for flere år siden, nå er han død. Han hadde INGEN kontakt med ungene etter skilsmissen før han døde. Skal da jeg og min nye mann la være å få unger fordi de kommer til å ha 2 forskjellige fedre eller?

Skrevet

15:02 - HI har jo tydeligvis blitt sammen med en av disse tullingene. Så hvem som er normal her kan diskuteres :P

Skrevet

Har man barn fra før må man faktisk ta hensyn til de og ikke hva du eller en annen type vil.

Det er ikke en menneskerett å få barn og hvorfor kan man ikke si fra før man inngår enda ett nytt forhold at man ikke skal ha flere barn?

Vil han ha barn får han velge en annen dame.

Det er stor forskjell på å ha unger med to og å ha unger med tre fedre.

Skrevet

Jeg er hvertfall ikke sjlu på det rotete livet hennes, og samboeren min dumpa henne som ei sur sild fordi hun var helt skrudd i hue. un er mentalt ustabil, og burde ikke hatt barn!

Jeg har faktisk ikke barn fra før, men nå har vi en liten en på vei vi også, og jeg blir mamma til en liten gutt i mars. Om dette forholdet skulle skjære seg skal jeg hvertfall holde meg for god til å rote til livet til barnet mitt ved å få flere barn med andre menn! Men enkelte har ikke moral!!

HI

Skrevet

Så du vil ikke unne barna dine søsken på grunn av et prinsipp. Javel...

Skrevet

Barnet mitt har allerede ett søsken på sin fars side!

HI

Skrevet

?

Ungen hennes har jo allerede søsken.

Skrevet

Jeg på min side må si at "halv"søsknene mine er det aller beste som har skjedd meg! Dere er fullstendig på jordet om dere tror et halvsøsken er et problem for et barn. Det er vel heller den sjalu eksen som skaper et problem.

Følg med på egne liv dere så blir alt så mye bedre :)

Skrevet

Herregud, HI..dette er virkelig ikke din sak!!!!

"Jeg vil aldri"...famous last words...

Skrevet

Det at det går greit for deg nå som voksen betyr ikke at andre unger ikke har problemer med det.

Som sagt har to av ungene til hun som bor her problemer og mesteparten av de problemene bunner i at de har forskjellige fedre alle sammen.

Skrevet

Hvor står det at barna har problemer???

Skrevet

Hvilken moral har samboeren din som knuller og setter barn på flere kvinner for så og dumpe dem?

Kanskje din tur til å bli dumpa som ei sur sild om noen mnd og så er han videre til neste bimbo.

Skrevet

Jeg har 4 barn med 2 forskjellige menn. Fikk første barnet med ekssamboer for 12 år siden. Så fikk jeg 3 barn med min neste samboer, men nå er det også over. Jeg skal ikke ha flere barn av den ene grunnen at jeg har 4 barn og det får holde, men hadde jeg bare hatt 2 barn, så hadde det sikkert vært oppe til diskusjon å få flere barn, selv om det hadde blitt med far nummer 3.

Syns folk skal få gjøre som de selv ønsker uten at andre skal dømme dem. Så lenge barna har alt de trenger og får nok av kjærlighet, omtanke og kos, alle blir likt behandlet, alle blir sett og hørt osv så mener jeg de får en trygg og god oppvekst for det, avhengig av hvem som har hvilken far..

Skrevet

var vel meningen det skulle stå Uavhengig av hvem som er far :P

Skrevet

Sorry,men e du HELT på tur HI.

Merkelig at det er greit at din samboer får barn med flere forskjellige,men eksen hans kan ikke ??????

Jeg har 4 barn med 3 forskjellige fedre,elsker dem over alt på jord.Mellom nr 2,3 og 4 er det 6 år og 10 års forskjell,så det har seg ikke sånn at jeg har fått barn med den første og beste som har dukket opp.Forholdene gikk ikke helt som tenkt,men ville no aldri la en som deg fortelle meg hvor mange barn jeg BURDE fått.Mine barn har ALDRI opplevd vanskeligheter fordi de ikke har samme far.

Så kom ned fra den høye hesten din,til du vet hva du snakker om.

Og MORAL?Du er heelt på jordet,moral har ingenting med å få barn å gjøre.Men at barnet er ønsket og at de blir ivaretatt uansett hvem som er pappaen og evt hvor mange søsken det måtte ha.

Skrevet

Kjenner ei med 5 barn med 5 forskjellige fedre, og de ungene er PREGET. Utrolig tankeløst å få mange barn med forskjellige fedre. Går på IQ.

Skrevet

Ei jeg kjenner har 5 barn. Og det med 3 ulike menn.

De to første var ikke helt planlagt. Og hun er også i dag gift med den hun fikk de tre siste med.

Hva er problemet ditt, HI? Er du så moralsk at du aldri tabber med noe som helst i livet? Ingenting du angrer på, eller skulle gjort annerledes i "bakspeilets" lys?

Å kunne gjøre ting bra på tross av tull og vansker, er sterkere enn å være livredd for å feile i livet, og dermed gå glipp av mye.

Skrevet

Noen er heldig å finner riktig mann på første forsøk.

Andre er ikke så heldige.

Dermed får noen flere barn med samme far, og andre flere barn med forskjellige fedre...

Slik er det bare.

Ser ikke noe galt i det. Barn har godt av søsken, uansett

Skrevet

Jeg er helt enig med hi her, og synes det er rart at så mange her inne roper hurra for 3 kull med 3 fedre.

Jeg har ingen problemer med at folk har to kull med to fedre, (jeg er selv alenemor til 1 barn, og skal det bli flere barn, må det nødvendigvis bli 2 forskjellige fedre), men når det blir 3 eller flere barn, med 3 eller flere menn.., da synes jeg det vitner om elendig dømmekraft.

Det er sjelden jeg opplever at de oppvekstvilkårene er sunne for barn. Som regel sliter de på hjemmebane, på skole eller sosialt. Jeg treffer endel av de gjennom jobben. Det er sjelden det er strålende eksempler på lykkelige og sunne barndommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...