Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #26 Skrevet 22. november 2011 Wow.. Og han er amerikansk, så kan ikke akkurat si at vi traff hverandre gjennom bekjente.. ehe.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #28 Skrevet 22. november 2011 På et utested i sommerferien ) Han e rkjæresten min nå :DD
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #29 Skrevet 22. november 2011 Husker ikke;) Supersjarmerende svar, men det er faktisk sant!! Vet det var på en uteplass, men har gjorde ikke inntrykk første gangen for å si det sånn.. Nå er vi gift, 3 barn nr 4 på vei og særdeles fornøyd med livet;)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #35 Skrevet 23. november 2011 Første gang jeg traff han, så syns jeg ingenting om han pluss jeg var ganske så full da..hehe.... jeg vet at mange jenter likte han (visste ikke da), men i mine øyner var han en komplett idiot. Ja jeg traff han i fylla, men ble ikke kjent med han da...Jeg var ute med noen venninner i byen, også hørte jeg (han) og en kompis oppføre seg teite med å slenge en bemerkning som noen kåte bikkjer...Å jeg rakte fingeren til disse to...Å da fikk jeg en bemerkning til Dette var på sommeren, men så kom høsten... Jeg så en "kis" på blink, skrev hei, fikk hei tilbake igjen..Å der forsatte vi å snakke....Han inviterte meg på fest, jeg takket nei fordi jeg skulle reise en plass, men så ble det avlyst...Å jeg forsatte å holde på mitt at jeg skulle reise Men så kom det en kveld, jeg var med en kompis..Fikk kompisen min til å kjøre meg, jeg ville ha han med for sikerhetens skyld...Bare for å føle meg trygg..Å etter dette så traff vi hverandre i ukedagene...Å til slutt ble vi sammen etter 1 uka... Vært sammen i over 5 år, har ett barns ammen og vi er forlovet. Tro meg etter vi hadde bodd sammen en stund, så fant vi VIRKELIG ut hvem hverandre var ja, Vi begynte tilfeldigvis å snakke sammen...Å da gikk det opp for meg at det var jo han jeg hadde rekket finger til, å det var de som hadde kalt meg for bitch Skikkelig barnslig var vi da, men det ente jo fra Fiender til kjærester
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #38 Skrevet 23. november 2011 På universitetet i studietiden.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #39 Skrevet 23. november 2011 Jeg møtte mannen min første gang når jeg var 13 år gammel vi pratet litt om utvekslet nr, og skrev meld med hverandre til jeg va rundt 16 år, i den tia mistet vi begge mobilene våre og mistet alle nr våre. så han bare den første gangen, og tenke ikke mere på han.. men en kveld i hjembygda mi, var veninnen min hjemme på ferie. så vi tok oss et par glass vin og skulle gå ut en tur og se litt siden det var fredag den 13 var ungdoms utestedet stengt, så vi måtte gå på den gamle stam puben som er der. er bare to ute plasser der jeg er ifra. der møtte jeg på han, kjente han ikke igjen! men hun som jobbet der, hun møtte han også samme gangen som når jeg var 13 år.. hun fortalte han hvem jeg var, han måtte drikke seg litt til mote. men så kom han og snakket med meg og veninna mi. etter det tok vi opp kontakten.. i dag er vi forlovet og har en sønn på 9 måneder
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #40 Skrevet 23. november 2011 På en fest arrangert av felles venner Jeg så han på avstand og tenkte at han var utrolig kjekk. Vi snakket sammen hele kvelden, festen endte med tur ut på byen der vi dansa og kyssa, også dro vi hjem til han med taxi i tretida. Sammen fortsatt, 3 år etterpå
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #41 Skrevet 23. november 2011 ble vervet inn i en dårlig gjeng i mine yngre dager,(hvilken kan være den samme) og han var selvsagt der på den puben så da fant vi tonen ganske raskt, venter nå barn nr 1 og er gift og begge er ute av gjengen
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #42 Skrevet 23. november 2011 Vi traff hverandre i min hjemby. Han er musiker fra nabolandet, og de var på en helge"tour" :-) Vi har nå vært sammen i 3 år, og han har kidnappet meg til sitt hjemland. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #43 Skrevet 23. november 2011 Traff ham på en bytur i min hjemby. Han var den kjekke musikeren med gitaren, og jeg falt helt pladask. Han var på helge"tour" med bandet fra vårt naboland. Vi har nå vært sammen i 3 år, og han har kidnappa meg til hans hjemland :-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #44 Skrevet 24. november 2011 Haha, flaut.. Kom visst to ganger den... De to siste her er fra samme anonym..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #46 Skrevet 24. november 2011 Hvis det er noen jeg kjenner her så blir jeg sikkert gjenkjent, men skitt au. Jeg traff min samboer på fyllatur nede i kloakken i Fredrikstad. Det viste seg at vi var barndomsvenner da vi var små. Dro på epleslang og bytta glansbilder. Hhihii
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #47 Skrevet 24. november 2011 Grisefulle på byen, sjarmerende.... Klina visst, men det husker ikke jeg at vi gjorde. Skjønte ikke hvem det var engang når jeg fikk melding senere. Det er 8 år siden nå.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #48 Skrevet 24. november 2011 Vi traff hverandre på buss stoppet på vei hjem fra byn. Eneste jeg husker fra hele kvelden vi møttes, var at jeg kom løpende mot buss stoppet for å rekke nattbussen. Det satt min nåværende samboer å ventet på bussen og jeg skyntet meg bort for å spørre når bussen gikk(hadde mistet tlf min). Det var 20 min til bussen gikk, så vi ble sittende på buss stoppet å snakke. Da vi nesten var fremme spurte jeg han om han ble med hjem til meg, og det ble han. Vi hadde INGEN felles kjente, men alt klaffet og han er verdens beste kjæreste. Vi har nå hus, to biler, to hunder og en nydelig sønn sammen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #49 Skrevet 24. november 2011 Jeg gikk bokstavelig rett på ham ute på by'n.. Snudde meg litt kjapt rundt og kræsjet rett inn i brystkassa hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå